خرید ۱۱۰۰ میلیارد تومانی مازندرانی ها در طرح فجرانه
مدیرکل تعاون مازندران خبر داد؛

خرید ۱۱۰۰ میلیارد تومانی مازندرانی ها در طرح فجرانه

ساری- باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مردم استان تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تومان در قالب طرح فجرانه کالا خرید کردند.

به گزارش مازنداصناف، علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه روند بسیار خوبی را طی کرده و با استقبال کم سابقه ۱۱۰۰ میلیارد تومانی مردم مواجه شده است.

وی اظهار کرد: مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه(اول تا هفتم) در دهه مبارک فجر و همزمان با چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: استفاده از ۲۲۰ هزار تومان اعتبار تشویقی ماهانه به ازای تعداد اعضای خانوار، تا ۱۷ اردیبهشت با خرید ۱۱ کالای اساسی از ۴۲۲ فروشگاه زنجیره‌ای و ۲ هزار و ۷۶۶ فروشگاه خرد فعال در استان مازندران امکان‌پذیر است.

باقری افزود: مردم برای خرید از یارانه تشویقی طرح کالابرگ عجله نکنند، چرا که تا هفدهم هر ماه فرصت برای انجام این کار را دارند.

وی با اعلام اینکه ۱۱ قلم کالا در این طرح شامل شیر کم چرب، برنج، روغن، ماکارونی، قند و شکر، حبوبات، گوشت منجمد، تخم مرغ، گوشت مرغ و پنیر است، خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ از قبیل افق کوروش، دیلی مارکت، جامبو، رفاه، شهروند، اتکا و فروشگاه اینترنتی اسنپ مارکت از جمله فروشگاه های ارائه دهنده کالابرگ طرح فجرانه هستند.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه