تولید هنری و صادرات محور برنامه اصلی کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتحادیه‌های کشور
عضو هیأت رئیسه کارگروه تخصصی طلا و جواهر کشور خبر داد:

تولید هنری و صادرات محور برنامه اصلی کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتحادیه‌های کشور

عضو اصلی هیأت رئیسه کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتحادیه‌های کشور از برنامه این اتحادیه برای استفاده از ظرفیت نخبگان و هنرمندان در حوزه تولید طلا و جواهر با هدف کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتحادیه‌های کشور با هدف صادرات خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، مهدی معلمی  با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتحادیه‌های کشور با هدف تلاش برای رفع مشکلات این صنف و صنعت، و انتخابش به‌عنوان عضو اصلی این کارگروه،اظهار کرد: صنف طلا و جواهر براساس چهارچوب قوانین کشورمان احقاق حق خواهند کرد، اصناف هیچوقت در مقابل نظام‌ نبوده و بلکه همیشه در کنار انقلاب حضور داشته است.

وی افزود: اگر هم مطالباتی در سطح کشور به‌وجود آمده جنبه خواسته‌های صنفی داشته، اگر قرار است قوانینی وضع شود چه بهتر که در این چهارچوب از ظرفیت نخبگان و پیشکسوتان که چراغ سبزی است استفاده شود تا این قوانین زودتر اجرایی شود.

معلمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره وظیفه کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتحادیه‌های کشور، گفت: صنف طلا و جواهر با احترام به تمام صنوف در کشور یک صنف کاملا تخصصی است و در حوزه‌های مختلف از جمله سامانه مودیان و تبصره چهار ماده ۱۸ و سامانه تجارت یک سری قوانینی وضع شده که به نظر بنده یک بخشش ساختار آموزشی است.

عضو اصلی هیأت رئیسه کارگروه تخصصی طلا و جواهر اتحادیه‌های کشور ادامه داد: ما اگر بتوانیم انتخابات خوبی را رقم بزنیم قانون را شکل خوبی اجرا کنیم، البته یک سری خواسته‌های صنفی وجود دارد، برای بنده افتخاری بوده که در کنار استان‌هایی که در تولید طلا و جواهر پیشکسوت بودند قرار بگیرم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر ساری،گفت: در این کارگروه توجه به نیازها خواسته‌های در نظر گرفته می‌شود تا بخش هنر را در کنار صنعت داشته باشیم و به همت این دوستان درب‌های صادرات به‌خصوص به روی کشور ترکیه که طی سال‌های اخیر که کارگاه تولیدی در طلا نداشت، باز شود.

وی در پایان با بیان اینکه سابقه تولید کشور ما بسیار بیشتر از این کشور بوده، تاکید کرد: بتوانیم پل ارتباطی را به‌وجود بیاوریم، امیدواریم دولتمردان بدانند که اگر به سمن‌ها، اتحادیه‌ها بیشتر توجه کنند همراه بهتری خواهند بود.

منبع: خبرگزاری فارس

پایان پیام/


ارسال دیدگاه