خدمت به جامعه خرازان مرکز مازندران از اهداف برند مقداد‌تک است
کارآفرین حوزه تولید جوراب:

خدمت به جامعه خرازان مرکز مازندران از اهداف برند مقداد‌تک است

مقداد اسماعیلی کارآفرین حوزه تولید جوراب و لباس زیر توانسته است با تلاش و اقدامات خلاقانه برای بیش از ۸۰ نفر اشتغال آفرینی کند و برنامه‌های گسترده‌ای برای توسعه این مسیر پیش رو در ذهن خود می‌پروراند.

به گزارش مازنداصناف، مقداد اسماعیلی مالک برند مقداد تک در مصاحبه با خبرنگار ما عنوان داشت: از سال ۹۵ در حوزه تولید جوراب فعالیت خود را آغاز کرده و از همان ابتدای شروع فعالیت کیفیت محصولات و رضایت مشتری را در اولویت کار خود قرار داده ام.

 مقداد اسماعیلی تصریح کرد: استقبال مناسب مشتریان موجب ایجاد انگیزه و افزایش حوزه فعالیت‌مان شده و  اکنون بیش از ۱۰۰ محصول در این مجموعه تولید می‌شود.


مدیر مجموعه مقداد تک اذعان داشت: در کنار افزایش تولید، زنجیره توزیع‌ و فروش محصولات را نیز راه‌اندازی کرده و در شهرهای مختلف استان مازندران و گلستان به عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب پرداخته‌ایم.

 


وی با بیان اینکه سالیان متمادی در صنف خرازان فعالیت دارد، عنوان داشت: اکنون با عنایت پروردگار در این صنف به جایگاه مناسبی رسیده‌ و با توجه به شناخت لازم از آسیب‌ها و مشکلات همکاران صنفی خود قصد دارد در مسیری جدید به جامعه شریف خرازان مرکز مازندران خدمت کرده و در انتخابات اتحادیه نام نویسی کرده است.


مالک برند مقداد‌تک با بیان اینکه در جوانی گام به عرصه‌ای بزرگ نهاده است، گفت :درگذشته افراد خوشنامی به این اتحادیه خدمت کردند و اکنون که با چالش‌هایی روبروست احساس تکلیف کردم که برای ماندگاری نام این صنف تاثیرگزار  پای به عرصه انتخابات بگذارم و در صورت اعتماد اعضای اتحادیه برنامه‌های گسترده‌ای برای تعالی این صنف کلیدی خواهم داشت.

اسماعیلی در پایان عنوان داشت:با ایجاد وفاق‌ و همدلی و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و به کارگیری روشهای نوین، از چالش‌ها و موانع عبور کرده و مشکلات پیش روی اتحادیه مرتفع خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه