نشست رئیس اتاق اصناف ایران با جمعی از فعالان صنف تلفن همراه
طی روز جاری صورت گرفت؛

نشست رئیس اتاق اصناف ایران با جمعی از فعالان صنف تلفن همراه

رئیس اتاق اصناف ایران امروز نشستی پیرامون بررسی مشکلات صنف تلفن همراه با جمعی از فعالان صنفی کشور از جمله رضا پلنگ افکن رئیس اتحادیه موبایل ساری برگزار کرد.

به گزارش مازنداصناف، رئیس اتاق اصناف ایران امروز نشستی پیرامون بررسی مشکلات صنف تلفن همراه با جمعی از فعالان صنفی کشور از جمله رضا پلنگ افکن رئیس اتحادیه موبایل ساری برگزار کرد.

 در این نشست حسین طاهرمحمدی ضمن بررسی مسائل و دغدغه های حوزه صنف تلفن همراه در طی سال های اخیر، اظهار کرد: در اسرع وقت کمیته یا کارگروه صنف تلفن همراه کشور تشکیل خواهد شد و در صورت ضرورت نیز کمیسیون تخصصی این صنف هم با استفاده از ظرفیت های حقوقی اتاق اصناف ایران در راستای پیگیری مشکلات صنف تلفن همراه و رفع چالش‌های این صنف با توجه به موضوعات مطروحه در سال های اخیر ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات صنف تلفن همراه و احقاق مطالبات این صنف اهتمام لازم را به کار خواهیم گرفت و باید توجه بیشتری به حوزه تلفن همراه داشته باشیم.


رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه دغدغه و مشکل صنف تلفن همراه دغدغه و مشکل اتاق اصناف ایران نیز هست، گفت: وظیفه ماست که از حقوق جامعه صنفی دفاع کنیم چرا که کسبه همیشه همراه دولت و نظام بوده اند و اصناف سهم عظیمی در تشکیل نظام و پاسداشت و ارزش های انقلاب و اسلام دارند و با تمام ظرفیت برای حل مشکلات جامعه صنفی قدم خواهیم برداشت.

 

منبع: اتاق اصناف ایران

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه