کشف کلاهبرداری هزار میلیاردی مبایعه‌نامه جعلی در عباس‌آباد
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف کلاهبرداری هزار میلیاردی مبایعه‌نامه جعلی در عباس‌آباد

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف جعل و کلاهبرداری هزار میلیاردی خرید وفروش زمین با تهیه مبایعه نامه جعلی با دستگیری 2 متهم در شهرستان عباس‌آباد خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، سردار حسن مفخمی فرمانده انتظامی مازندران، از کشف جعل و کلاهبرداری هزار میلیاردی خرید وفروش زمین با تهیه مبایعه‌نامه جعلی با دستگیری ۲ متهم در شهرستان عباس‌آباد خبر داد.

وی افزود: در پی مراجعه و طرح شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری با فروش مال غیر در شهرستان عباس‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان عباس آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته دریافتند، متهمان پس از جلب اعتماد شاکی با وعده اخذ مجوز تغییرکاربری زمینی به مساحت ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع اقدام به دریافت اسناد زمین کردند.

مفخمی تصریح کرد: متهمان با سوء استفاده از مهرهای غیرمجاز بنگاهی پس از پلاک‌بندی و تهیه مبایعه نامه جعلی، اقدام به فروش زمین کردند که ارزش آن طبق نظر کارشناسان بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با شناسایی متهمان، ماموران پلیس آگاهی در اقدام غافل‌گیرانه این افراد را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه