در اسرع وقت کمیته یا کارگروه صنف عکاسان کشور تشکیل خواهد شد
رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با فعالان صنف عکاسان کشور:

در اسرع وقت کمیته یا کارگروه صنف عکاسان کشور تشکیل خواهد شد

رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با جمعی از فعالان صنفی کشور، گفت: در اسرع وقت کمیته یا کارگروه صنف عکاسان کشور تشکیل و در صورت ضرورت نیز کمیسیون تخصصی عکاسان کشور در راستای پیگیری مشکلات صنف عکاسان و رفع چالش‌های این صنف ایجاد خواهد شد.

به گزارش مازنداصناف، رئیس اتاق اصناف ایران امروز سه شنبه مورخ ۲۳ خردادماه نشستی پیرامون بررسی مشکلات صنف عکاسان با جمعی از فعالان صنفی کشور برگزار کرد.

در این نشست حسین طاهرمحمدی ضمن بررسی مسائل و دغدغه های حوزه صنف عکاسان در طی سال های اخیر، اظهار کرد: در اسرع وقت کمیته یا کارگروه صنف عکاسان کشور تشکیل خواهد شد و در صورت ضرورت نیز کمیسیون تخصصی عکاسان کشور هم با استفاده از ظرفیت های حقوقی اتاق اصناف ایران در راستای پیگیری مشکلات صنف عکاسان و رفع چالش‌های این صنف با توجه به موضوعات مطروحه در سال های اخیر ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات صنف عکاسان و احقاق مطالبات این صنف اهتمام لازم را به کار خواهیم داشت و باید توجه بیشتری به حوزه عکاسان داشته باشیم و از طرفی باید با تلفیق دنیای مدرنیته و دیجتیال اقدامات و تمهیدات لازم را برای هم افزایی واحدهای صنفی، سنتی با کسب و کارهای نوین و مجازی داشته باشیم.


رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه دغدغه و مشکل صنف عکاسان دغدغه و مشکل اتاق اصناف ایران نیز هست، گفت: وظیفه ماست که از حقوق جامعه صنفی دفاع کنیم چرا که کسبه همیشه همراه دولت و نظام بوده اند و اصناف سهم عظیمی در تشکیل نظام و پاسداشت و ارزش های انقلاب و اسلام دارند و با تمام ظرفیت برای حل مشکلات جامعه صنفی قدم خواهیم برداشت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه