تعیین تکلیف ۳۸ هزار تن روغن انبارشده در سیلوهای مازندران تا ۴۰ روز آینده
رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

تعیین تکلیف ۳۸ هزار تن روغن انبارشده در سیلوهای مازندران تا ۴۰ روز آینده

۳۸ هزار تن روغن نیز در سیلو‌های استان نگهداری می‌‎شود و برای اینکه این کالا‌ها در معرض فساد قرار نگیرد، تا روز‌های آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

به گزارش مازنداصناف، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه میز اقتصاد گفت: متعاقب سفر چند روز قبل رئیس قوه قضاییه به استان مازندران و بازدید از بنادر نوشهر و امیرآباد، مشاهده شد که مقادیری کالا از قبیل ذرت، روغن و گندم در انبار‌های این بنادر ذخیره و نگهداری شدند که بخشی از کالا‌ها به دلیل گذشت زمان در خطر فاسد شدن قرار داشت.

وی افزود: یک محموله ذرت آلوده به میزان ۲ هزار تن دیروز از بندر امیرآباد به مقصد شرکت‎‌های الکل سازی جهت تخلیه و بارگیری و حمل شناسایی شد.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: براساس گزارش ‏های دریافتی این محموله تا ساعات دیگر در انبار تخلیه و محموله تعیین و تکلیف خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری گفت: ۳۸ هزار تن روغن نیز در سیلو‌های استان نگهداری می‌‎شود و برای اینکه این کالا‌ها در معرض فساد قرار نگیرد، تا روز‌های آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

وی تاکید کرد: طبق اعلام مسئولان مربوطه، حمل این محموله به مقصد مشخص که زمینه مناسب تری برای نگهداری یا عرضه در بازار دارد، مستلزم وسائل نقلیه لازم است و در این رابطه مقرر شد تا ظرف ۴۰ روز آینده وضعیت روغن‎‌ها تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه