کشف ۴ لاشه کشتار غیر مجاز از یک قصابی بابلسر/حکم ۶ ماه و یک روز حبس برای متخلف صادر شد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار:

کشف ۴ لاشه کشتار غیر مجاز از یک قصابی بابلسر/حکم ۶ ماه و یک روز حبس برای متخلف صادر شد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار از کشف ۴ لاشه کشتار غیر مجاز از یک قصابی در بابلسر خبر داد و گفت: برای فرد متخلف صنفی، ۶ ماه و یک روز حبس صادر شد.

به گزارش مازنداصناف، دکتر علی آقاجان‌نیا  رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار در جمع خبرنگاران، با اشاره به لزوم توجه به ماهیت شغلی و اهمیت نظارت بر تولید و عرضه فراورده‌های خام دامی، اظهار کرد: در پی بازدید دوره‌ای و مستمر کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار از مراکز عرضه فراورده‌های خام دامی در یک واحد قصابی ۴ لاشه کشتار غیر مجاز مشاهده و عرضه کننده متخلف جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: در پی دو مرحله دادرسی و ارائه دفاعیات کارشناسان فنی و حقوقی این اداره در نهایت از طرف شعبه ۱۰۲ کیفری دادگستری شهرستان بابلسر حکم ۶ ماه و یک روز حبس برای متخلف صادر شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار، خاطرنشان کرد:  کارشناسان اداره دامپزشکی با حضور مستمر در مراکز تولید و عرضه فراورده‌های خام دامی با دقت نظر ویژه امنیت غذایی و سلامت جامعه را تضمین کرده و نظارت‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

آقاجان‌نیا متذکر شد: در این راستا از مردم شریف شهرستان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه فراورده‌های خام دامی مراتب را جهت پیگیری با شماره ۳۵۲۸۰۵۲۰ یا سامانه ۱۵۱۲ گزارش کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه