لزوم تغییر نگرش فراکسیون اصناف مجلس برای حل مشکلات بازار/ اصناف راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است
نائب رئیس اول اتاق اصناف بابل:

لزوم تغییر نگرش فراکسیون اصناف مجلس برای حل مشکلات بازار/ اصناف راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است

نائب رئیس اول اتاق اصناف بابل با بیان اینکه فراکسیون اصناف مجلس باید مستلزم تفکر تقویتی و جامع باشد؛ گفت: با توجه به شرایط سخت بازار باید نگرش جدیدی در فراکسیون اصناف مجلس صورت گیرد.

به گزارش مازنداصناف، مجید حبیب‌زاده مرزونی نائب رئیس اول اتاق اصناف و رئیس اتحادیه صنف مشاورین املاک شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نباید تردید داشت که هر فرد ایرانی و هر فعال صنفی به سرنوشت اصناف دلسوز و متعهد است و تلاش می‌کند تا از همه ظرفیت‌ها برای اعتلای جایگاه اصناف بهره‌گیری کند.

وی با بیان اینکه فراکسیون اصناف مجلس باید مستلزم تفکر تقویتی و جامع  باشد؛ افزود: با توجه به شرایط سخت بازار و مشکلات عمده شهروندان باید نگرش جدیدی در فراکسیون اصناف مجلس صورت گیرد .

نائب رئیس اول اتاق اصناف بابل، با بیان اینکه کسانی که در کارنامه‌شان هیچ ردی از اقدام  و پیشرفت برای  اصناف نیست  جز حرف زدن و عمل نکردن آیا راهی را در پیش گرفته اند؛ خاطرشنان کرد:  امروزه اصناف  راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است و با بیانات رهبر معظم انقلاب   نسبت به شعار محوری سال «مهار تورم و رشد تولید» ما با برنامه ریزی در بدنه اصناف می‌توانیم بخشی از شعار امسال را به حقیقت تبدیل کنیم.

 حبیب‌زاده مرزونی، تاکید کرد: برای اینکه در زمینه توسعه حوزه کسب و کار و ارائه خدمات از دنیا عقب نمانیم، باید تفکر  جدیدی را در حوزه اصناف  بکارگیری کنیم و در ارائه آموزش‌های حرفه ای از ابراز روز برای خدمت به اصناف تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اصناف در سلامت و آموزش و تعلیم و تربیت جامعه هم نقش مهمی بر عهده دارند.

نائب رئیس اول اتاق اصناف بابل، متذکر شد: اصناف ارتباط گسترده ای با جامعه دارند و به همین دلیل نقش بی بدیلی بر عهده دارند و نمی توان برای آنها جایگزینی قرار داد.

وی یادآور شد: باید این جایگاه مهم اصناف را به خوبی بشناسیم و نسبت به این گوهری که در اختیار داریم طور دیگری نگاه کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه