نتایج انتخابات هیات رئیسه در 13 شهرستان مازندران/ پای تازه نفس‌ها به اتاق‌های اصناف باز شد!
تکلیف 65 کرسی صنفی روشن شد؛

نتایج انتخابات هیات رئیسه در 13 شهرستان مازندران/ پای تازه نفس‌ها به اتاق‌های اصناف باز شد!

با پایان یافتن انتخابات و تعیین تکلیف 65 کرسی هیات رئیسه اتاق اصناف در 13 شهرستان مازندران، پرونده تحولات مدیریت صنفی مازندران در این نوبت، بسته شد.

به گزارش مازنداصناف؛ با برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف در 13 شهرستان مازندران، رقابت نفس گیر میان ۱۷۴ داوطلب ثبت نام کننده برای تصاحب ۶۵ کرسی هیئت رئیسه اتاق‌های ۱۳ گانه  مازندران به پایان رسید و نفرات منتخب مشخص شدند.

 

گفتنی است تعیین سمت داخلی اتاق‌ها پس از پایان مهلت قانونی اعتراضات و تایید نهایی اسامی منتخب از سوی هیات های اجرایی در شهرستان های مشمول طی روزهای آتی انجام خواهد شد که متعاقبا سمت اعضای منتخب هیات رئیسه نیز به اطلاع شما مخاطبان گرامی خواهد رسید.

در ادامه اسامی منتخبان ترکیب 5 نفره هیات رئیسه 13 شهرستان بابلسر، کلاردشت، نور، نکا، ساری، فریدونکنار، بابل، آمل، چالوس، رامسر، قائم‌شهر، تنکابن و محمودآباد  مشخص شد.


نتیجه  انتخابات در اتاق اصناف شهرستان نور با معرفی ابراهیم خانپور و سعیدیزدانی به طور مشترک با 11 رای،  اسماعیل علی پور ، حسن مقصودی و مبین صالحانی به طور مشترک 9 رای، مشخص شد.

در شهرستان بابل نیز رضا صادقی با ۴۳رای، محمدحبیب زاده مرزونی با ۳۷رای ، غلامرضا پورسلاخ با ۳۴رای، محمدحسین شرافتی با ۲۴رای ،فرشیدعالیمان درونکلایی با ۲۳رای به عنوان اعضای اصلی و تورج صبوریان طبری ،حبیب زلفیان گتابی به عنوان عضو علی البدل اول و دوم هیات رییسه انتخاب شدند.

در شهرستان ساری نیز تورج ایمانی با 31 رای، هادی حق پرست با 26 رای،مجتبی کواکبیان با 24 رای، محمدگنجی و حشمت الله لقمانی به طور مشترک 23 رای به عنوان اعضای اصلی و کامران هاشمی با 19 و سیدعلی شجری با 17 رای، عنوان عضو علی البدل اول و دوم اتاق اصناف انتخاب شدند.

در بابلسر، فرهادخداداد با 20 رای، رامین عالی زاده با 18 رای، مسلم جهانی با 16 رای، ابراهیم صادقی با 15 رای و حسین عزیزپور با 14 رای به عنوان ترکیب جدید هیات رئیسه این اتاق معرفی شدند.

در شهرستان کلاردشت نیز این انتخابات با نتیجه رضا مقتدری 10 رای، شایان دلفانی 7 رای، یوسف دلفانی، امیرعباس شجاعی و کوروس حمیدی مشترکا 6 رای، نوربخش خداداد،عبدالله محسن سلطانی و مریم همتی نیز مشترکا 4 رای به کار خود پایان داد.

در فریدونکنار نیز سیدمحمدرزمگه با 23 رای، مسعودنصیری با 22 رای، سیدمحمدنیک پورکناری با 20 رای، عبدالله توانگر و سیدجلال جعفری کناری با 18 رای، اسماعیل عاشوری با 15 رای، حداکثر آرا را از آن خود کردند.

در شهرستان قائمشهر ایمان احمدی با 25 رای،کیومرث قلی زاده با 21 رای، بهزادیزدانی با 21 رای، سمیه رستمی با 18 رای و اباذرنظری با 15 رای، گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربودند.

در شهرستان تنکابن سعید هاشم پور با 24 رای، محمدحسین تقی پور با 21 رای،هادی ربیعی با 17 رای،مرتضی شاه منصوری با 16 رای و مهران خوش قلب با 15 رای به اتاق اصناف این شهرستان، راه پیدا کردند. 

در رامسر، احمدمعارفی با 19 رای،سلیمان پروری 16 رای، احمدخلج با 15 رای، مهران دانشور با 14 رای و محمدابراهیم سروش با 12 رای بعنواه اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف این شهرستان انتخاب شدند.

در آمل هم انتخابات با نتیجه امیرحسین حمزه نوا با 30 رای ،مظفر علی تبار با 29 رای،حسین علایی بخش با 25 رای ،مهدی علی زاده با 21 رای، مهدی هاشمیان نباتی با 20 رای، محمدعلی رهنما با 17 رای،اعتمادکاظمی پورعمران با 15 رای،مهردادذکریاپور با 14 رای،ابراهیم مرزآرا با 13 رای،ه وشنگ امینی با 8 رای، امیرمسغود صالحی با 8 رای، جلیل عزیزی با 8 رای و مهدی جعفری با 4 رای به کار خود پایان داد.

در چالوس نیز انتخابات با نتیجه سیدابراهیم مومنی 17 رای، تیمور سام دلیری و مجید اعظمی 14 رای، رحمت معصومی پور 13 رای، سهیلا متفکریان 12 رای، حافظ ستاری، امیر عباس قربانی و اکبر زال نژاد با 11 رای، قهار جهاندار با 10 رای، محرمعلی احمدی و حسین باباجانی 9 رای، مهدی پور امینی با 8 رای و محبوبه بامداد با 5 رای پایان یافت.

در شهرستان نکا نیز انتخابات هیات رئیسه با نتیجه رضا محمدی 9 رای، حسین اسدی و سیاوش باقری 8 رای، حمزه جاوید 7 رای، سعید سیدی، علیرضا آشتیانی، علی فروتن و سیدحسین میری به طور مشترک 6 رای به کار خود پایان داد.

در شهرستان محمودآباد نیز در نهایت با رای اعضا حاضر، محمد شمسی با 15 رای، مجتبی بزرگزاده با 13 رای، نادر اسماعیلی با 12 رای، لیلا عربزاده با 11 رای و اسلام نصیبی با 12 رای به عنوان اعضا هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان محمودآباد انتخاب شدند.

با نگاه به اسامی منتخب در پی قانون عدم امکان نفرات دو دوره ای در ترکیب هیات رئیسه در انتخابات 28 شهریورماه، عملا هیات رئیسه اتاق های اصناف با خانه تکانی بیش از 90 درصدی، نو نوار شد و باید دید تازه نفس ها چه خواهند کرد.

انتهای پیام//


ارسال دیدگاه