شعبان‌اف ‌کشتی‌گیر بلاروسی به تیم خونه‌به‌خونه بابل پیوست
سرپرست کشتي خونه‌به‌خونه بابل:

شعبان‌اف ‌کشتی‌گیر بلاروسی به تیم خونه‌به‌خونه بابل پیوست

<p style='text-align: justify;'><span style='font-family: Tahoma;'>سرپرست تیم کشتی خونه&zwnj;به&zwnj;خونه بابل از جذب سومین کشتی&zwnj;گیر خارجی در ترکیب تیمش خبر داد.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از فارس،اسدالله رضایی بیان داشت: علی شعبان اف بلاروسی آزادکار وزن 74 کیلوگرم با عقد قرارداد به جمع کشتی‌گیران خونه‌به‌خونه بابل اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه شعبان‌اف سومین کشتی‌گیر تیمش در لیگ برتر کشتی آزاد کشور محسوب می‌شود، اظهار داشت: این کشتی‌گیر بلاروسی دارنده چندین مدال از جمله مدال برنز رقابت‌های جهانی است.

رضایی ابراز داشت: پیش از این نیز طاها آکگول کشتی‌گیر 120 کیلوگرم ترکیه‌ای و ویکتور لبدوف کشتی‌گیر 60 کیلوگرم روسی در هفته‌های گذشته برای تیم خونه‌به‌خونه بابل به روی تشک رفتند.

سرپرست تیم کشتی خونه‌به‌خونه بابل گفت: مدیریت باشگاه با جذب بهترین کشتی‌گیران خارجی و داخلی و همچنین جذب کادر فنی قوی برای کسب عنوان قهرمانی پا به این مسابقات گذاشت.

رضایی با اشاره به کسب سه پیروزی متوالی در مسابقات دور رفت توسط کشتی‌گیرانش افزود: در دور برگشت نیز کشتی‌گیران خونه‌به‌خونه بابل با اقتدار روی تشک حاضر می‌شوند.

وی در پایان اظهار داشت: در دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد کشور از سه مسابقه خود در دو دیدار مقابل ثامن مشهد و گاز در حضور تماشاگران در خانه میزبان حریفان هستیم و تنها در برابر شهدای زنجان مهمان هستیم که به راحتی همچون دور رفت می‌توانیم سه پیروزی به دست آوریم.


ارسال دیدگاه