آمل بیشترین تعداد مجروح چهارشنبه سوری در مازندران / آخرین تعداد مجروحین چهارشنبه سوری در مازندران
تفضلي مدير روابط عمومي اورژانس 115 مازندران خبر داد:

آمل بیشترین تعداد مجروح چهارشنبه سوری در مازندران / آخرین تعداد مجروحین چهارشنبه سوری در مازندران

<p><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;تفضلی آخرین آمار مجروحین مراسم &nbsp;آخرین چهار شنبه سال را اعلام نمود. آمل بیشترین تعداد مجروحین در مازندران را داراست.</span></p>

 اختصاصی مازند اصناف/ حسن قربان زاده : مهین تفضلی مدیر روابط عمومی اورژانس 115 مازندراندر پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص آخرین تعداد مجروحین در مراسم چهارشنبه سوری مازندران گفت: آمار مجروحین تا ساعت 22 دیشب در کل استان 15 نفر اعلام شده بود که متاسفانه پس از ساعت 22 به یکباره این رقم به 70 مجروح رسید که از این تعداد 53 نفر مرد و 17 نفر خانم می باشند.

وی در ادامه با اشاره به  افزود: از میان این 70 مجروح 65 نفر بصورت سر پایی و 5 نفر بعلت شدت جراحات و صدمات وارده در بیمارستان های استان بستری شدند.

تفضلی در ادامه به این پرسش که بیشتریت تعداد مجروحین از کدام مراکز اورژانس شهر های استان  گزارش شده است گفت: شهر های آمل , بابلسر و ساری بترتیب دارای بیشترین تعداد مجروحین  استان در مراسم چهارشنبه سوری را داشته اند.

وی در خاتمه در خصوص وضعیت مجروحین گفت: شدید ترین صدمه و جراحت وارده در میان مجروحین مربوط به یک پسر 17 ساله ی ساروی است که بعلت شدت انفجار منجر به قطع بند انگشتان 3 انگشت وی شده است.


ارسال دیدگاه