رفاه ‎طلبی اقتصاد کشور را بیمارتر می‌کند/کشورهای غربی به تعهدات خود عمل نمی‌کنند
امام جمعه بابل:

رفاه ‎طلبی اقتصاد کشور را بیمارتر می‌کند/کشورهای غربی به تعهدات خود عمل نمی‌کنند

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">امام جمعه بابل با بیان اینکه تعطیلات زیاد و خوی رفاه&zwnj;طلبی برای اقتصاد بیمار ما به&zwnj;شدت خطرناک است، گفت: عمل به اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاشی جهادی برای بازسازی اقتصاد کشور است.<br /> <br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات سال جدید، با اشاره به اینکه سال 95 سال برنامه‌ریزی، کار و تلاش همگانی برای رسیدن به پیشرفت‌های بزرگ اقتصادی براساس الگوی اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی نیازمند تلاش و شتاب گسترده جهادی برای بازسازی اقتصاد داخلی است.

وی با تأکید بر اقدام عملی برای اقتصاد مقاومتی از سوی دولت، تصریح کرد: نشاط و شتاب علمی توأم با  تلاش و کار برای بازسازی اقتصاد بر اساس الگوی اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.

امام جمعه بابل با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان بابل بر لزوم تهیه سندی جامع براساس اقتصاد مقاومتی و اقدام علمی مناسب برای شکوفایی اقتصادی تأکید کرد و ادامه داد: برای انجام منویات مقام معظم رهبری برای اقتصاد مقاومتی در شهرستان بابل، باید برنامه‌های مدونی با تلاش جهادی مسئولان و مردم برای شکوفایی اقتصاد و رفع معضل بیکاری انجام شود.

روحانی تعطیلات زیاد را برای کشوری سمی مهلک برشمرد و اضافه کرد: تعطیلات زیاد و خوی رفاه‌طلبی برای اقتصاد بیمار ما به‌شدت خطرناک است.

وی با اشاره به آزمایش‌های موشکی سپاه پاسداران و بازتاب‌های گسترده آن، یادآور شد: حق طبیعی کشور ما در مقابل دشمنان گرگ‌صفت، تجهیز کشور به سلاح‌هایی مانند موشک‌های پیشرفته است که خاصیت بازدارندگی دارد.

امام جمعه بابل اضافه کرد: اگر این امکانات و تجهیزات دفاعی نبود دشمنان بسیار پیش‌تر از این به‌جای مذاکره، به کشور ما حمله می‌کردند.

این مسئول با اشاره به نتایج اجرای برجام، بیان کرد: تجربه تلخ برجام که سبب محرومیت از غنی‌سازی و پیشرفت‌های هسته‌ای شد، در عمل تاکنون دستاوردی برای کشور ما نداشته است و کشورهای غربی به تعهدات خود عمل نکردند.

روحانی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با تجربه به‌دست‌آمده در برجام، برجام‌های دیگری را با ابزارهایی نظیر تحریم و فشار تحمیل کند.

امام جمعه بابل خاطرنشان کرد: منطق حاکم جهان منطق زورگویی و تحریم است و اگر قدرتمند نباشیم به‌راحتی در معرض فشار و تهاجم قدرت‌های دیگر قرار می‌گیریم.

روحانی بر لزوم هوشیاری همه آحاد ملت در مقابل نفوذ جریان فکری دشمن در کشور تأکید کرد و گفت: هوشیاری، بصیرت و همبستگی همه آحاد ملت می‌تواند راه نفوذ دشمنان به کشور را مسدود کند.

انتهای پیام/

فارس مازندران


ارسال دیدگاه