پیام تبریک رئیس اتاق اصناف بابل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز 1395

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف بابل به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز 1395

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اتاق اصناف بابل در پیامی، سال نو را به جامعه بزرگ اصناف و بازاریان کشور تبریک گفت.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ حسین لعلی، رئیس اتاق اصناف بابل در پیامی، سال نو را به جامعه بزرگ اصناف و بازاریان کشور تبریک گفت.

 در قسمتی از این پیام  آمده است:

 اوست که به خورشید درخشندگی، و به ماه تابندگی بخشید، و برای آن قرارگاه هایی معیّن کرد تا شمارِ سال و حساب را بدانیم و سپاس و ستایشگر   خداوند توانا و بی همتا باشیم.

اوست که نجوم و اجرام کیهانی را در جایی نهاد که باید و شایدها، روز و شب را درپی هم، فلق را از پس شفق و هلال را بعد از محاق پدید آورد و در گستره هستی آیات حکمت و آثار رحمت خود را گستراند تا ما با عبادت  ایزد منان، قدردان نعمت هستی باشیم .

 نوروز، روز بیدار شدن طبیعت دلها، روز شکوفا شدن گل ها و روح ها، روز متجلی شدن عشق در راه معبود و نزدیک شدن قلوب به هم است؛ در نوروز غم ها - غصه ها و کینه ها زدوده می شود و لطافت – عطوفت – مهربانی – شادی و گذشت جایگزین می گردد.

اینجانب فرا رسیدن نوروز باستانی ایران زمین را به مردم شهید پرور مازندران و شما بازاریان شریف تبریک عرض نموده  و از خداوند منان استمداد می طلبم سال 95 را سال نیکویی – سال دلدادگی به معبود -  سال شکوفا شدن اقتصاد کشور  و توسعه بازار و سال شادمانی و شادباشی مردم عزیز کشورمان قرار دهند؛ امیدوارم نوروز 1395  سر آغاز سالی نوید بخش و  پر برکت برای همه باشد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه