پیام رئیس اتاق اصناف بابل به مناسبت هفته دفاع مقدس
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

پیام رئیس اتاق اصناف بابل به مناسبت هفته دفاع مقدس

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس اتاق اصناف بابل طی پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، از بازاریان مازندرانی خواست تا سی و پنجمین سالروز هفته دفاع مقدس را با شکوهتر از گذشته برگزار نمایند.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازنداصناف حسین لعلی رئیس اتاق اصناف شهرستان بابل، طی پیامی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، از بازاریان کشور بویژه مازندران، خواست  تا سی و پنجمین سالروز هفته دفاع مقدس را با شکوهتر از گذشته برگزار کنند.



بر اساس این گزارش، در قسمتی از این پیام آمده است:

سی و پنجمین سالروز هفته دفاع مقدس، یاد آور مقاومت و پایداری ملت سرافرازایران و طلیعه تابناک ترین و پر افتخارترین مقاطع تاریخی برای کشورعزیزمان ایران است؛ دفاع جانانه رزمندگان سرافراز کشورمان از خاک جمهوری اسلامی که دنیا را مات و مبهوت کرد، نشاَت گرفته از ایمان راسخ مردم به خداوند و عشق عمیق به اسلام ناب محمدی (ص) می باشد. دلاوری های رزمندگان – جانبازان – اسرا و شهدای عزیزمان که از اعتقاد ات راسخ این عزیزان متجلی می شود، برای همیشه در تاریخ ماندگار می ماند و به هیچ وجه فراموش نمی شود.

بازاریان عزیز، فرزندان کشور عزیزمان ایران در دفاع از کیان اسلام، درس بزرگی به استکبار جهانی و دیگر دشمنان اسلام و کشورمان دادند تا  بار دیگر در فکر باطل شان  جرات عرض اندام و تعدٌی به خاک عزیز جمهوری اسلامی ایران  نکنند؛ در این راه مقدس، شما بازاریان سرافراز کشور نیز دوشادوش رزمندگان اسلام جنگیدید و هم در پشت جبهه ها با تامین نیاز های ضروری رزمندگان، یار و یاورآنان بودید.


تقدیم بیش از 550 شهید از سوی بازاریان شریف استان مازندران بهترین دلیل برنقش بارز شما عزیزان در جبهه های جنگ تحمیلی می باشد.

اینجانب خادم بازاریان شریف شهرستان بابل ضمن گرامید اشت یاد و خاطره سلحشوری ها و ایثارگری های رزمندگان – جانبازان – اسرا و شهدای عزیز کشورمان، انتظار دارم شما بازاریان شریف همپای مردم برزگوار کشورمان سی و پنجمین سالروز هفته دفاع مقدس را با شکوهتر از گذشته برگزار نمائید تا هم یاد و خاطره دلاوریهای رزمندگان و شهدای عزیز را گرامی بداریم و هم بار دیگر به دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام ثابت کنیم برای همیشه رهرو اسلام ناب محمدی (ص) و دنباله رواهداف عالیه شهدای عزیزهستیم .


                                                                                         حسین لعلی-رئیس اتاق اصناف بابل

                      



ارسال دیدگاه