34 میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای مازندران داد و ستد شد

34 میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای مازندران داد و ستد شد

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Tahoma;">مدیر بورس منطقه&zwnj;ای مازندران گفت: 21 میلیون و 581 هزار و 837 سهم به مبلغ بیش از 34 میلیارد ریال در بورس منطقه&zwnj;ای مازندران داد و ستد شد.<br /> </span></p>

به گزارش مازنداصناف علی جعفری اظهار کرد: در هفته منتهی به چهارشنبه هفتم مردادماه امسال، در پنج روز معاملاتی، 21 میلیون و 581 هزار و 837 سهم به مبلغ بیش از 34 میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای مازندران داد و ستد شد.



وی بیان کرد: ارزش ریالی سهام خریداری شده، 18 میلیارد ریال و ارزش فروش سهام 17 میلیارد ریال بود.



مدیر بورس منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه ارزش ریالی معاملات در تالار بورس استان از ابتدای سال جاری تاکنون، به بیش از یک‌هزار و 444 میلیارد ریال رسیده‌ است، افزود: متوسط ارزش معاملات روزانه نیز در مدت مشابه 18 میلیارد ریال بوده‌ است.


جعفری تصریح کرد: در این هفته سهام شرکت‌های پارس خودرو، بانک صادرات ایران، لیزینگ رایان سایپا، گروه بهمن و زامیاد بیشترین ارزش معاملات استان را به خود اختصاص دادند.



وی با اعلام اینکه 51 درصد از کل سهام مبادله‌شده در این هفته مربوط به خرید و 49 درصد مربوط به فروش سهام بوده‌ است، گفت: شاخص قیمت نیز با 863 واحد کاهش نسبت به هفته‌ قبل، به 66 هزار و 781 واحد رسید.




فارس


ارسال دیدگاه