ساماندهی 25 هزار نیروی بسیجی در بسیج اصناف مازندران
مسئول سازمان بسيج اصناف مازندران خبر داد

ساماندهی 25 هزار نیروی بسیجی در بسیج اصناف مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">مسئول سازمان بسیج اصناف مازندران گفت: 25 هزار نیروی بسیجی در بسیج اصناف مازندران ساماندهی شدند.<br /> </span></p>

به گزارش مازنداصناف  محمد خوبکار در بازدید از حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان بابلسر، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج اصناف، تحقق فرامین بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری از طریق جذب و سازماندهی حداکثری نیروهای مردمی در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه‌های مقاومت بسیج است.

وی افزود: تاکنون بیش از 25 هزار نیروی بسیجی در 17 حوزه مقاومت بسیج اصناف در سراسر استان مازندران جذب و سازماندهی شدند.

مسئول سازمان بسیج اصناف مازندران، تصریح کرد: براساس برنامه ساله سازمان بسیج اصناف کشور در بحث جذب و سازماندهی نیروهای بسیجی در مازندران، تاکنون 65 درصد تحقق یافته است.

خوبکار، با بیان اینکه بابلسر در مقایسه با برخی از شهرهای استان از ظرفیت‌های فرهنگی بالقوه‌ای برخوردار است، خاطرنشان کرد: این ظرفیت‌ها نیازمند بالفعل شدن و بهره‌برداری مناسب در تمام حوزه ها و بخش‌ها به ویژه در حوزه ترویج فرهنگ و آداب و رسوم سنتی مازندران است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ حرمت و منزلت ماه رمضان، گفت: با ایجاد شرایط اولیه مناسب از طریق برنامه‌های کارشناسی شده و تخصصی می‌توان از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه جلوگیری کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف مازندران در پایان تاکید کرد: ایجاد بسترهای مناسب، کارشناسی شده و اسلامی برای پیشگیری از ارتکاب به بزه و گناه در جامعه، موجب جلوگیری از اتلاف انرژی، منابع مالی و سرمایه‌های انسانی برای انجام اقدامات ثانویه جهت مقابله با بزهکار و جرایم در جامعه می‌شود.


مشهدسر


ارسال دیدگاه