واحدهای صنعتی راکد بابل فعال شدند
فرماندار بابل

واحدهای صنعتی راکد بابل فعال شدند

<p><span style="font-size: larger;">فرماندار بابل با اشاره به تقویت سرمایه در گردش در واحدهای تولیدی استان، گفت: واحدهای صنعتی راکد بابل فعال شد.</span></p>

به گزارش مازنداصناف رجب ملایی رئیسی در گفت وگو با  تسنیم اظهار داشت: برای احیای اقتصاد در راستای اجرای منویات مقام معظم  رهبری, آماده  اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان  هستیم.

وی گفت: با تشکیل کارگروه تسهیل مشکلات واحدهای اقتصادی بررسی شده و تسهیلات مناسبی در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

ملایی با اشاره به اهمیت کشاورزی در استان و شهرستان, افزود: در این زمینه توجه ویژه ما به اقتصاد کشاورزی شهرستان است.

وی گفت: برای بانوان نیز به منظور تقویت بنیان خانواده، ایجاد مشاغل خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار بابل با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بومی استفاده کنیم,گفت: تلاش کردیم برای افراد آسیب پذیر با پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغالزایی انجام دهیم.

ملایی افزود: در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی کنارگذر جنوبی سال گذشته از پیشرفت خوبی برخوردار بوده که تلاش می‌کنیم این پروژه در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

وی بیان داشت: پروژه‌های آبرسانی به شهرهای بزرگ مازندران نظیر امیرکلا، بابلسر، فریدونکنار و بابل در حال اجرا بوده که سال گذشته 300 لیتر در ثانیه به ظرفیت آب مصرفی شهرستان اضافه شد.

وی افزود: امسال 45 میلیارد تومان برای خط انتقال و تصفیه‌خانه اصلی پروژه  آبرسانی شهرستان بابل اختصاص یافت.

ملایی گفت: درحوزه اقتصاد مقاومتی تلاش کردیم واحدهای صنعتی راکد را دوباره  فعال کنیم تا گامی در راستای شکوفایی اقتصادی شهرستان  برداریم.

وی افزود: درحوزه گردشگری نیز با ساماندهی مناطق ییلاقی، مناطق جنگلی و آبندان‌های شهرستان، برای استفاده گردشگران  آماده است.

فرماندار بابل گفت: امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی است همه مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جامه عمل بپوشانیم.

شهرستان بابل, 520 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ج



ارسال دیدگاه