مسئولان اجازه آسیب به اصناف و بازاریان را ندهند
امام جمعه پل‌سفيد سوادکوه:

مسئولان اجازه آسیب به اصناف و بازاریان را ندهند

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;"><span style="font-family: Verdana;">امام جمعه پل&zwnj;سفید سوادکوه با گرامی&zwnj;داشت روز اصناف و بازاریان، آنان را از پایگاه&zwnj;های اصلی حمایت از روحانیت و دین و انقلاب توصیف کرد و گفت: مسئولان اجازه آسیب به اصناف و بازاریان را ندهند.<br /> </span></span></p>

به گزارش مازنداصناف حجت‌الاسلام احمد قربانی در خطبه‌های نماز جمعه پل‌سفید سوادکوه با اشاره به عظمت شخصیت شهید چمران، اظهار کرد: شهید چمران دارای شخصیت جامع و مورد اعتماد ملت و حضرت امام و مقام معظم رهبری بودند.

وی با گرامی‌داشت روز اصناف و بازاریان، آنان را از پایگاه‌های اصلی حمایت از روحانیت و دین و انقلاب توصیف کرد و افزود: مسئولان اجازه آسیب به اصناف و بازاریان را ندهند.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه به سالروز ولایت‌عهدی امام رضا (ع) و دلایل آن اشاره و خاطرنشان کرد: مأمون که پایگاه اجتماعی در جامعه نداشت، موضوع ولایت‌عهدی را بر امام رضا (ع) تحمیل کرد.

قربانی با اشاره به تشییع پیکر شهدای غواص و حضور گسترده مردم در آن مراسم، بیان کرد: شهدای غواص سند حقانیت ملت ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر، وظیفه همه ما است به مظلومیت مردم یمن اشاره کرد و گفت: مردم یمن گرفتار وحشی‌گری‌های غربی و جهانی قرار دارند و قتل عام می‌شوند.


فارس


ارسال دیدگاه