لوله کشی گاز منازل قبل از علامت گزاری و نصب علمک ممنوع است
رئيس اداره گاز بابل:

لوله کشی گاز منازل قبل از علامت گزاری و نصب علمک ممنوع است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-family: Verdana;">دراین جلسه&nbsp; راهکارهای اساسی برای ساماندهی شوفاژکاران و لوله کشان گاز خانگی مجوزدارو نحوه برخورد قاطع با پیمانکاران بدون مجوز مورد بررسی و تصمیمات مهمی برای اجرای دقیق مفاد جلسه اتخاذ شد .</span></p>

 

به گزارش مازند اصناف   خبر ممنوعیت لوله کشی گاز منازل تا قبل از علامت گذاری و نصب علمک را رئیس اداره گاز شهرستان بابل در جلسه ای با حضور رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت – نماینده فرماندار ویژه – مسئولین اماکن نیروی انتظامی و کانون مهندسی- عضو هیات رئیسه اتاق اصناف و مسئولین اتحادیه شوفاژکاران شهرستان بابل اعلام کرد  .

دراین جلسه مهم راهکارهای اساسی برای ساماندهی شوفاژکاران و لوله کشان گاز خانگی مجوزدارو نحوه برخورد قاطع با پیمانکاران بدون مجوز مورد بررسی و تصمیمات مهمی برای اجرای دقیق مفاد جلسه اتخاذ شد .

در این جلسه که درسالن اجتماعات اتاق اصناف شهرستان بابل برگزارشده بود مهندس بهمنی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بابل طی سخنانی گفت : طبق قانون تمام افرادی که می خواهندبه مردم خدماتی ارائه کنند باید مجوزهای لازم را اخذ کنند متاسفانه بعضی از افراد که فاقد مجوز هستند اقدام به لوله کشی گاز منازل مردم می کنند باید جلوی این افراد گرفته شود در غیر اینصورت مردم متضرر می شوند.

به گفته مهندس بهمنی بعضی از افراد فاقد مجوز با انجام لوله کشی گاز در روستاها، مردم را با مشکل مواجه ساختند باید تدابیری برای جلوگیری از فعالیت این افراد اتخاذ شود و راهکار اساسی برای رفع مشکل تدوین و به اجرا درآید.

سید رضا هاشمی رئیس اتحادیه شوفاژکاران شهرستان بابل  تاسیسات را قلب ساختمان دانست وگفت : دخالت و سودجویی برخی از افراد فاقد مجوز قانونی وذی نفوذ در لوله کشی گاز خانگی باعث شد اعضای مجوزدار خانه نشین شوند، متاسفانه استفاده نامرغوب از مصالح تاسیساتی و بی تجربه  بودن افراد بدون مجوز لطمات جبران ناپذیری به مالکین ساختمان تحمیل می کند انتظار داریم مسئولین شهرستان بابل برای ساماندهی شوفاژکاران و لوله کشان گاز خانگی چاره ای اساسی بیاندیشند.

محسنی رئیس اداره گاز شهرستان بابل مشکلات مطرح شده از سوی مسئولین اتحادیه شوفاژکاران شهرستان را بحق دانست و خواستاررفع این مشکلات شد .

وی خطاب به حاضرین در جلسه گفت : اداره گاز قبلا طی نامه ای به فرمانداری ویژه و بخشداران شهرستان بابل اعلام کرد تا زمانی که شبکه ها گازدار نشدندو ادراه گاز علامت گزاری و علمک را نصب نکرد کسی حق لوله کشی گاز ندارد متاسفانه مردم روستاها قبل از علامت گزاری و نصب علمک ، اقدام به لوله کشی می کنند که در مواقع جواب گرفتن  با مشکل مواجه می شوند باید فکری اساسی برای این مشکل نمود تا روستائیا ن عزیز متضرر نشوند.

در ادامه این جلسه فوکلایی عضو هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان بابل طی سخنانی گفت : از اینکه در جمع مدیرانی هستم که دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند بسیار مسرورم ، به زعم بنده باید برای رفع مشکلات مطرح شده و جلوگیری از ضررو زیان جانی و مالی مردم ، چاره ای اساسی اندیشیده شود ، اتاق اصناف شهرستان بابل برای رفع مشکلات ، آماده هرنوع همکاری با مسئولین شهرستان بابل است .

در پایان این جلسه پس از بررسی راهکارهای مختلف برای رفع مشکلات عنوان شده مقررشد :

لوله کشی گاز خانگی قبل از علامت گزاری و نصب علمک ممنوع شود – پیمانکاران اداره گاز که نسبت به نصب علمک اقدام می کنند حق لوله کشی گاز خانگی را ندارند – فاقدین مجوزهای لازم از سوی شوراهاو دهیاران روستاها شناسایی و برای برخورد قانونی به دفاتر بخش های وابسته به اتاق اصناف شهرستان بابل معرفی شوند- اتحادیه شوفاژکاران شهرستان بابل نسبت به ابطال مجوز پیمانکاران مجوزدار بدون مکان ثابت ( سیار) اقدام کند.

 

اتاق اصناف بابل


 


ارسال دیدگاه