ساخت بازارچه محلی روستائیان در بخش کلباد گلوگاه مازندران
بخشدار کلباد خبر داد:

ساخت بازارچه محلی روستائیان در بخش کلباد گلوگاه مازندران

<p>بخشدار بخش کلباد گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، بازارچه محلی روستایی در مجاور امام&zwnj;زاده قاسم ولمازو ساخته می&zwnj;شود.</p>

به گزارش مازند اصناف، محمدحسین باقری  یکی از دغدغه های مردم فهیم بخش کلباد مشکل امنیت دانست و اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مسئولان، پاسگاه کلباد در ساختمانی استیجاری مشغول خدمت‌رسانی و تامین امنیت منطقه شده است.

و ی افزود: با اهدا زمینی در روستای تیرتاش در روزهای آتی کلنگ پروژه ساخت این پاسگاه نیز به زمین زده می‌شود و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا مهر 95 تکمیل و در هفته نیروی انتظامی افتتاح می‌شود.

بخشدار کلباد مطرح کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری است، بازارچه محلی روستایی در مجاور امام‌زاده قاسم ولمازو ساخته می‌شود.

باقری این بازارچه را گامی در جهت توسعه و رونق اقتصاد روستائیان دانست و بیان داشت: در این بازارچه غرفه های متعددی وجود دارد، هر غرفه به صورت دائم به یکی از دهیاری ها برای عرضه محصولات بومی روستا و محصولات تولیدی مشاغل خانگی تخصیص می یابد که این امر موجب مهاجرت معکوس و تسهیل زندگی در روستا می‌شود.

وی اظهار داشت: پارک بوستان قلعه پایان از محل اعتبارات ملی توسط اداره کل گردشگری ساخته و افتتاح شد و همچنین پارک دو روستای مهدیرجه و تیرتاش با همت شورای روستا و دهیاری آن روستاها درحال ساخت است.

بخشدار کلباد با بیان اینکه بخش کلباد با طبیعت زیبا و دست نخورده ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگر و توریست دارد، تصریح کرد: با ایجاد زیرساخت منطقه جنگلی خربزه چشمه اکنون این منطقه مکانی مناسب و امن برای مسافران به شمار می‌رود.
 گفتنی است بخش کلباد 8 روستا و شامل دو دهستان کلباد شرقی و غربی با 12 هزار و 550 نفر جمعیت است./

 

منبع:عنقانیوز


ارسال دیدگاه