فتنه 88 با حماسه 9 دی مردم خنثی شد/ گسترش بیداری اسلامی نصرت الهی بود
سردار سرلشکر جعفري در يادواره شهداي مازندران:

فتنه 88 با حماسه 9 دی مردم خنثی شد/ گسترش بیداری اسلامی نصرت الهی بود

<p><span style='font-family: Tahoma;'>فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توسعه و گسترش بیداری اسلامی بعد از فتنه 88 و حماسه 9 دی، نصرت الهی بود.</span></p>

به گزارش مازند اصناف و به نقل از خبرگزاری فارس از بابل، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری ظهر امروز در یادواره 10 هزار و 400 شهید مازندران و تجمع 15 هزار نفری ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس در مصلای جمعه بابل گفت: مردم ایران مظهر کانون جوشان انقلاب اسلامی هستند و خداوند به این دلدادگی دل‌بسته است.

وی به فتنه سال 88 اشاره کرد و ادامه داد: فتنه 88 حاصل درگیری 2 تفکر ارزشی و غیرارزشی بوده است که نتیجه آن حماسه بزرگ 9 دی و حرکت عظیم و مقدس مردم در مقابل هجمه‌های داخلی و خارجی بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فتنه 88 خطر بزرگی برای انقلاب اسلامی بود که با حماسه 9 دی خنثی شد و این تنها نصرت‌الهی بود که بیداری اسلامی بعد از فتنه 88 در جهان اسلام توسعه یافت.

وی گفت: دشمنان می‌گویند انقلاب اسلامی باید متوقف شود و به ما ربطی ندارد آمریکا در غزه و فلسطین چه می‌کند.

جعفری اظهار کرد: یکی از اهداف مهم عاشورا و انقلاب اسلامی مقابله با ظلم و ستم و حمایت از مستضعفان در برابر مستکبران است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: فتنه‌گران داخلی وقتی جواب نه مردم ایران را شنیدند در پشت پرده مخفی شدند.

وی اظهار داشت: خیلی از این افراد ادعای یار امام بودن و پیرو خط امام بودن را دارند و بصیرتی که مقام معظم رهبری درباره دشمن‌شناسی بیان کرده این است که دشمن‌شناسی در همه عرصه‌ها باشد.


ارسال دیدگاه