logo

کد خبر : 32132
تاریخ خبر : 1399/04/17
ارزش 103 میلیارد ریالی پرونده تخلفات صنفی طی سه ماهه نخست امسال در مازندران
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

ارزش 103 میلیارد ریالی پرونده تخلفات صنفی طی سه ماهه نخست امسال در مازندران

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل&nbsp; 4 هزار و 570 پرونده تخلف صنفی طی سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این بازرسی&zwnj;ها، تعداد 4 هزار و 570 مورد پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال، تعداد 4 هزار و 570 پرونده تخلف صنفی در استان مازندران تشکیل شده است.

وی با اعلام این خبر، افزود: در راستای نظارت بر بازار از ابتدای سال‌جاری تا پایان خرداد ماه از  77 هزار و 913 واحد صنفی در استان مازندران بازرسی به عمل آمد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد:
در این بازرسی‌ها، تعداد 4 هزار و 570 مورد پرونده تخلف تشکیل و جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.


قوانلو بیشترین تخلفات کشف شده را شامل گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت اعلام و تصریح کرد: ارزش ریالی پرونده های متشکله بیش از 103 میلیارد ریال بوده است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، احتکار و عدم درج قیمت مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

 

انتهای متن/