تهدید انتشار عکس‌های خصوصی با فعالیت پنهانی عکاسان فاقد مجوز
عمده عکاسي‌هاي غيرمجاز در اماکن مسکوني فعاليت دارند

تهدید انتشار عکس‌های خصوصی با فعالیت پنهانی عکاسان فاقد مجوز

<p><span style='font-family: Tahoma;'>&nbsp;عمده مشکلات این صنف مربوط به شکایات مردمی از تخلفات مربوط به واحدهای فاقد پروانه است که به صورت پنهانی فعالیت می&zwnj;کنند.</span></p>

مازند اصناف : به گزارش اتاق اصناف ایران به نقل از ایسنا، بهرام مهرآیین با بیان اینکه عمده واحدهای غیرمجازدر اماکن مسکونی فعالیت دارند گفت: مردم باید به منظور صیانت از حریم خصوصی، ارائه خدمات مطلوب و قابلیت انجام پی‌گیریهای قانونی در صورت نیاز از خدمات واحدهای عکاسی دارای پروانه کسب استفاده کنند.

 

وی درباره نرخ دریافت خدمات در این صنف گفت: در حال حاضر بر اساس نرخ اسفندماه سال 91 فعالیت می‌کنیم که متاسفانه توجیه اقتصادی ندارد.

 

وی تاکید کرد: بحث هزینه‌ها و تیراژ کار در نهایت باید توجیه اقتصادی داشته باشند که ندارد، چون تیراژ کار ما خیلی کم است و دلیل عمده آن این است که عکاسی به صورت دیجیتال افزایش یافته است و مردم به دلیل راحت و ارزان بودن به عکاسی دیجیتال رو آورده اند.

 

مهرآیین با بیان اینکه ‌در حال حاضر حدود 1700 واحد صنفی مجوز دار در سراسر تهران داریم بیان کرد: عکس پرسنلی بدون روتوش در حال حاضر براساس نوع درجه بندی و کیفیت از شش تا 15 هزار تومان است و عکس‌های پرسنلی روتوش دار نیز از 10 هزار تا 20 هزار تومان است .

 

رئیس اتحادیه عکاسان از مردم خواست که از خدمات واحدهای بدون پروانه که با تبلیغات دروغ مشکلاتی را برای شهروندان بوجود می آورند اجتناب کنند.



ارسال دیدگاه