شناسایی بیش از ۲ هزار واحد صنفی متخلف در مازندران
از ابتدای طرح نظارت نوروزی اصناف تاکنون صورت گرفت؛

شناسایی بیش از ۲ هزار واحد صنفی متخلف در مازندران

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:در راستای اجرای طرح نظارت نوروزی اصناف ۲هزار و ۱۸۳ واحد صنفی متخلف در استان شناسایی شد.

به گزارش مازنداصناف، اسماعیل هادی نژاد روز شنبه به خبرنگار ما گفت: از آغاز طرح نظارتی ویژه عید نوروز و تشکیل ۶۸۱ پرونده عدم درج قیمت ۶۸۱ پرونده عدم درج قیمت در استان مازندران تشکیل شده است.

وی ادامه داد : از ۱۲ اسفند سال گذشته تا ۱۲ فروردین ماه بازرسان این اداره کل در سراسر استان از ۳۹۹۶ واحد صنفی -تولیدی -خدماتی -توزیعی بازدید داشته که منجر به شناسایی ۲۱۸۳ واحد صنفی متخلف شده است.

وی افزود: پرونده های تشکیل شده جهت صدور رأی به ادارات تعزیرات حکومتی در شهرستان ها ارسال شده است.

هادی نژاد تاکید کرد: از تعداد ۲۴۰۵ پرونده تخلف تشکیل شده در زمان اجرای این طرح تا شانزدهم فروردین ماه ۱۲۹ فقره پرونده مربوط به موضوع عدم صدور صورتحساب بوده است.

او با تذکر به واحد‌های صنفی، افزود: صدور صورتحساب جزو قوانین نظام صنفی محسوب شده و واحد‌های صنفی مکلف به رعایت این مسئله می‌باشند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در پایان از عموم شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام نمایند.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه