تقاضای معاون استاندار مازندران از صنوف و کسبه برای رعایت حرمت ماه رمضان

تقاضای معاون استاندار مازندران از صنوف و کسبه برای رعایت حرمت ماه رمضان

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: حفظ حرمت ماه مبارک رمضان برهمگان به ویژه انواع صنوف خدماتی نظیر تالارها و رستوران ها حتی در شهرستان های صرف گردشگری این استان واجب است.

به گزارش مازنداصناف، قاسم عزیزاده گرجی روز شنبه در دومین جلسه استانی ستاد سفر گردشگری مازندران در فرمانداری چالوس افزود: مسوولان وظیفه ای جز خدمتگزاری به مردم و مسافران در این استان ندارند و حق این مردم این است که مسوولان بیشتر به آنها خدمات بدهند و این جلسات در واقع در همین راستا دوره ای در شهرستان های استان برگزار می شود.

وی با اشاره به این که شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت بیشترین مسافران ورودی به استان را پذیرایی می کنند، اظهارداشت : نهادهای مربوط شهرستانی وظیفه دارند تا با نظارت کامل بر مراکز اغذیه فروشی و رستورانها شئونات ماه مبارک رمضان را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد : مرجع صدور مجوز فعالیت رستوران ها در بیرون شهرها اداره کل گردشگری و در داخل شهرهای برعهده اتحادیه صنوف است که این مهم باید از سوی مسوولان امر لحاظ شود تا آنها بتوانند در ایام ماه مبارک رمضان بر اساس دستورالعمل صادره در زمان های معین فعالیت کنند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران یادآور شد: با توجه به ورود انبوه مسافران به این استان، مدیریت غذاخوری‌ها طوری نباشد که تظاهر به روزه خواری شود و همگان باید حرمت این ماه را حفظ کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

 


ارسال دیدگاه