کشف ۱.۶ میلیون نخ سیگار قاچاق در چالوس
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف ۱.۶ میلیون نخ سیگار قاچاق در چالوس

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک میلیون و ۶۲۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در چالوس خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به خصوص کالاهای سلامت محور مأموران انتظامی شهرستان چالوس با همکاری اطلاعاتی مأموران دریابانی از حمل و جابجایی انواع مواد دخانی توسط فردی در آن شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: مأموران در اقدامی اطلاعاتی متهم را که با یک خودروی نیسان ضمن بارگیری کالای قاچاق از سایر استان‌ها، اقدام به دپو و توزیع آن در این استان می‌کرد، دستگیر کردند.

سردار مفخمی از کشف یک میلیون و ۶۲۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال از خودرو و محل دپوی کالای قاچاق توسط متهم خبر داد و اظهار داشت: کالای قاچاق کشف شده به اداره مربوطه تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه احتکارکالا و عرضه کالاهای قاچاق و خارج از چارچوب قانون خصوصاً کالاهای سلامت محور منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور و به خطر افتادن سلامت جامعه خواهد شد، از مردم خواست: در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه