مرغ با قیمت بالاتر از قیمت مصوب نباید در بازار توزیع شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

مرغ با قیمت بالاتر از قیمت مصوب نباید در بازار توزیع شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، با اشاره به اینکه مرغ منجمد بدون هیچ محدودیتی حتی در روزهای تعطیل در سطح استان توزیع می شود؛ گفت: مرغ نباید بالاتر از قیمت مصوب در بازار توزیع شود.

به گزارش مازنداصناف؛ حسن عنایتی در جلسه تنظیم بازار مرغ استان مازندران که با هدف بررسی وضعیت بازار مرغ و تصمیم گیری برای تعادل قیمت در جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، گفت: با توجه به حضور مسافران در سطح استان اتخاذ تدابیر لازم در حوزه تنظیم بازار و بازرسی و نظارت بر کشتار مرغ زنده و توزیع آماده طبخ و جلوگیری از افزایش قیمت بالاتر از نرخ مصوب ضروری است.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد مرغ زنده و آماده طبخ نباید بالاتر از قیمت مصوب در بازار توزیع شود، افزود: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها باید برای مدیریت بر قیمت مرغ مصارف خانوار نسبت به توزیع مرغ منجمد به میزان کافی و بدون محدویت در شهرستان ها، به ویژه شهرستان هایی که قیمت مرغ آماده طبخ در روزهای اخیر بالا بود، اقدام کنند.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه مرغ منجمد بدون هیچ محدودیتی حتی در روزهای تعطیل در سطح استان توزیع می شود، خاطرنشان کرد: تمام کشتارگاه ها در ایام تعطیلات برای کشتارمرغ زنده فعال می باشند.

 

عنایتی تصریح کرد: بازرسی و نظارت بر عرضه مرغ زنده توسط مرغداران تا توزیع مرغ آماده طبخ در اصناف بصورت جدی توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها انجام و در صورت افزایش قیمت مرغ زنده و آماده به طبخ برخورد جدی و قاطع با متخلفان صورت می گیرد.

 

وی با بیان اینکه مرغ های موجود در سالن ها با سن 42 روزگی باید از سالن ها خارج شود، اعلام کرد: مقرر شد با هماهنگی معاونین امور دام و توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها نسبت به صدور حواله 80 درصد مرغ زنده به کشتارگاه های داخل استان و حداکثر 20 درصد به کشتارگاه های استان تهران اقدام و از ارسال مرغ زنده به سایر استان ها امتناع شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه