اخبار مازند اصناف پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران - کد خبر : 34669 مورخ:[1397-02-22 22:32:01]
 «مشتری مداری» راهبرد اصلی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

«مشتری مداری» راهبرد اصلی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مشتری مداری را راهبرد اصلی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان عنوان کرد.

به گزارش مازند اصناف؛ محمد محمد پور عمران در همایش تجلیل از واحدهای اقتصادی ودستگاههای اجرایی برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان در ساری اظهار داشت: توجه به حقوق مصرف‌کننده یک آموزه دینی و راهبرد کلیدی و اثرگذار است و در آموزه‌های کسب‌وکار نیز راهبرد اساسی بر مشتری مداری متمرکزشده است.

وی با اشاره به انتخاب واحدهای تولیدی برتر درزمینهٔ رعایت حقوق مصرف‌کنندگان اظهار داشت: در حوزه تولید ۶۵ پرونده اقتصاد موردبررسی قرار گرفته و ۱۶ واحد به‌عنوان واحد برتر در رعایت حقوق مصرف‌کننده معرفی می‌شوند.

وی شاخص کیفیت، رضایتمندی مشتری، خدمات قبل، حین و پس از فروش و توجه به فرهنگ درستکاری و صداقت را ازجمله شاخص‌های انتخاب واحدهای برتر اقتصادی بیان کرد و گفت: رعایت حقوق مصرف‌کننده به‌عنوان یک فرهنگ موردتوجه قرار گیرد.

محمد پور تأکید کرد: مردم صاحب حق هستند و در بازار نیز باید رویکرد حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان موردتوجه قرار گیرد.

مهدی گلچوب مدیرکل دفتر هماهنگی و امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مازندران نیز گفت: شورای ارزیابی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان فعالیت خود را از سال قبل شروع کرده است و ۱۰۰ واحد تولیدی در استان فرم خودارزیابی را تکمیل و به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

وی افزود: طبق ارزیابی‌های نهادها و دستگاه‌های عمومی استان، ۷۳ واحد تولیدی با تیم‌های ارزیابی همکاری کردند و درمجموع در جلسه شورای عالی استان، ۱۶ واحد به‌عنوان دستگاه برتر در ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان انتخاب‌شده‌اند.

 

مرجع:مهر

» برچسب ها :



مطالب مشابه


مطالب تصادفی

Go to TOP
طراحی و پیاده سازی : کیمیا سامانه
داده پرداز کیمیا