_1523023379.jpg)
رستورانداران خدمات مطلوب به مسافران ارائه نکردند/ فروش 10 میلیاردی در نمایشگاههای نوروزی
جانشین ستاد خدمات سفر مازندران با بیان اینکه بخش قابل توجهی از رستورانداران استان نتوانستند آنگونه که باید خدمات مطلوبی ارائه دهند، گفت: ارتقای ارائه خدمات مطلوب و اخذ رضایتمندی مشتریان، نیاز به پیگیری دارد و نکته مغفول در این مبحث، آموزش است.
به گزارش مازند اصناف؛ علی نبیان در آخرین روز فعالیت ستاد خدمات سفر مازندران اظهار کرد: از تمام مساعی، تلاش، کوشش و انرژی که تمامی اعضای ستاد جهت رقمخوردن اتفاقاتی زیبا و در نهایت رضایتمندی حضور مسافران نوروزی در جای جای استان انجام شد، قدردانی میکنم.
وی با اشاره به انتشار بیش از یکهزار و 700 خبر از سوی اصحاب رسانه طی فعالیت این ستاد در ایام نوروزی، افزود: از تمام اصحاب رسانه نیز جهت پوشش مطلوب اخبار و اطلاعرسانی مفید فایده، سپاسگزارم.
تأکید به کمیتهها درباره شناسایی نقاط ضعف و قوت
جانشین ستاد خدمات سفر مازندران خطاب به تمامی 12 کمیته مستقر در ستاد، تأکید کرد: از تمامی همکارانم تقاضا میکنم چالشها، نواقص، مشکلات و نقاط ضعف موجود در کمیتهها را انتقال دهند و بیشک این توصیهها ضمن آگاهی ما نسبت به نقاط قوت و ضعف، جهت بهرهبرداری در برنامهریزیهای آتی مفید و کمک شایانی جهت به حداقلرساندن مشکلات موجود خواهد کرد.
فروش 10 میلیاردی نمایشگاههای نوروزی در مازندران
نبیان به برگزاری ویژه جنگهای شادی و نمایشگاههای هنری و صنایعدستی در نوروز امسال اشاره و خاطرنشان کرد: ظرف مدت 13 روز فروش این نمایشگاهها در 22 شهرستان و حدود 37 نمایشگاه روستایی به 10 میلیارد و 90 میلیون تومان رسید که بخش اعظم آن، کالاهای بومی در استان بود.
عدم ارائه خدمات مطلوب از سوی رستورانهای بینراهی
وی در ادامه با بیان اینکه بخش قابل توجهی از رستونداران استان نتوانستند آنگونه که باید خدمات مطلوبی ارائه دهند، تصریح کرد: ارتقای ارائه خدمات مطلوب و اخذ رضایتمندی مشتریان، نیاز به پیگیری دارد و نکته مغفول در این مبحث، آموزش است.
جای خالی آموزش در ارائه خدمات رستورانهای بینراهی
جانشین ستاد خدمات سفر مازندران با بیان اینکه هر کجا که ضعفی در خدمات مشاهده میشود به موضوع آموزش باز میگردد، اضافه کرد: تقاضای از اداره میراث فرهنگی و گردشگری، پیگیری موضوع آموزش پرسنل رستورانهای بینراهی در سطح استان و اتخاذ تمهیداتی در زمان تمدید پروانه رستورانها منوط به گذراندن دورههای آموزشی پرسنل واحدهای متقاضی است.
نبیان با بیان اینکه کمیتهها بالطبع نمونههایی از این دست را باید متذکر شوند تا موارد نقص را مرتفع کنیم، اظهار کرد: بدیهیاست هر کمیته کارشناسانهتر و مشرفتر از سایرین میتوانند حوزه تحت پوشش خود را رصد کنند و نواقص را به ما ارائه کنند.
رونق مطلوب بازار مازندران طی ایام نوروز
وی ادامه داد: ما قوتها را میدانیم و بنا این است که ضعفها را بر طرف کنیم، ما باید خودمان این نقاط را بیابیم و اصلاحشان کنیم.
جانشین ستاد خدمات سفر مازندران در پایان گفت: طی ایام نوروز، آوردههای خوبی نصیب استان شد و رونق بازار ما در این ایام خیلی خوب بود.
مطالب مشابه
- امکان ایجاد بیش از هزار شغل در نوار ساحلی مازندران/ نقدینگی داریم برنامه نداریم
- راهاندازی 200 تیم عملیاتی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز/ سهم 48 درصدی تلگرام در جرایم اینترنتی
- معوقات بانکی بیشترین حجم پرونده در دادگستریهای مازندران
- لزوم افزایش رونق اقتصادی برای تثبیت سکونتهای روستایی در مازندران
- پیشبینی 24 مرکز خرید کلزا در مازندران/ قیمت 2 هزار و 783 تومان
- قیمت انواع نوبرانههای بهاری در بازار مازندران/بازشدن پای طالبی و گلابی به بازار
- حضور ١٨ ناشر مازندرانی در نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران
- از بارش امید تا تداوم ممنوعیت کشت برنج
- پیگیری مشکلات صنعتگران و کشاورزان توسط نماینده بابل
- بازار روسیه با تیراژ پایین صادراتی فتح نمی شود
مطالب تصادفی
- جدول برداشتی بانک مرکزی از حساب 18 بانک منتشر شد
- اداره مالیات الکترونیکی تا پایان بهمن ماه در همه استان ها دایر می شود
- بازار میوه و ترهبار در کلارآباد افتتاح شد+تصاویر
- وضعیت قیمت مرغ در ماه رمضان
- تعبیه گوشی هوشمند روی یک انگشتر +عکس
- عدم تمکین مصوبات شورای تأمین از سوی شکارچیان/ با متخلفان در فریدونکنار برخورد قضایی میشود
- نتایج انتخابات اتحادیه خرازان شهرستان ساری
- برندهای تقلبی در بازار، جوانها را سر كيسه ميكنند
- متن اصلاحیه قانون نظام صنفی تا پایان خرداد آماده می شود
- نگه داشتن تماشاگر در برزخ کلیشهسازی از زن ایرانی مسلمان