اخبار مازند اصناف پایگاه اطلاع رسانی اصناف مازندران - کد خبر : 34426 مورخ:[1397-01-17 18:33:01]
رستوران‌داران خدمات مطلوب به مسافران ارائه نکردند/ فروش 10 میلیاردی در نمایشگاه‌های نوروزی
جانشین ستاد خدمات سفر مازندران:

رستوران‌داران خدمات مطلوب به مسافران ارائه نکردند/ فروش 10 میلیاردی در نمایشگاه‌های نوروزی

جانشین ستاد خدمات سفر مازندران با بیان اینکه بخش قابل توجهی از رستوران‌داران استان نتوانستند آن‌گونه که باید خدمات مطلوبی ارائه دهند، گفت: ارتقای ارائه خدمات مطلوب و اخذ رضایت‌مندی مشتریان، نیاز به پیگیری دارد و نکته مغفول در این مبحث، آموزش است.

به گزارش مازند اصناف؛ علی نبیان در آخرین روز فعالیت ستاد خدمات سفر مازندران اظهار کرد: از تمام مساعی، تلاش، کوشش و انرژی که تمامی اعضای ستاد جهت رقم‌خوردن اتفاقاتی زیبا و در نهایت رضایت‌مندی حضور مسافران نوروزی در جای جای استان انجام شد، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به انتشار بیش از یک‌هزار و 700 خبر از سوی اصحاب رسانه طی فعالیت این ستاد در ایام نوروزی، افزود: از تمام اصحاب رسانه نیز جهت پوشش مطلوب اخبار و اطلاع‌رسانی مفید فایده، سپاسگزارم.

تأکید به کمیته‌ها درباره شناسایی نقاط ضعف و قوت

جانشین ستاد خدمات سفر مازندران خطاب به تمامی 12 کمیته مستقر در ستاد، تأکید کرد: از تمامی همکارانم تقاضا می‌کنم چالش‌ها، نواقص، مشکلات و نقاط ضعف موجود در کمیته‌ها را  انتقال دهند و بی‌شک این توصیه‌ها ضمن آگاهی ما نسبت به نقاط قوت و ضعف، جهت بهره‌برداری در برنامه‌ریزی‌های آتی مفید و کمک شایانی جهت به حداقل‌رساندن مشکلات موجود خواهد کرد.

فروش 10 میلیاردی نمایشگاه‌های نوروزی در مازندران
نبیان به برگزاری ویژه جنگ‌های شادی و نمایشگاه‌های هنری و صنایع‌دستی در نوروز امسال اشاره و خاطرنشان کرد: ظرف مدت 13 روز فروش این نمایشگاه‌ها در 22 شهرستان و حدود 37 نمایشگاه روستایی به 10 میلیارد و 90 میلیون تومان رسید که بخش اعظم آن، کالاهای بومی در استان بود.

عدم ارائه خدمات مطلوب از سوی رستوران‌های بین‌راهی
وی در ادامه با بیان اینکه بخش قابل توجهی از رستون‌داران استان نتوانستند آن‌گونه که باید خدمات مطلوبی ارائه دهند، تصریح کرد: ارتقای ارائه خدمات مطلوب و اخذ رضایت‌مندی مشتریان، نیاز به پیگیری دارد و نکته مغفول در این مبحث، آموزش است.

جای خالی آموزش در ارائه خدمات رستوران‌های بین‌راهی
جانشین ستاد خدمات سفر مازندران با بیان اینکه هر کجا که ضعفی در خدمات مشاهده می‌شود به موضوع آموزش باز می‌گردد، اضافه کرد: تقاضای از اداره میراث فرهنگی و گردشگری، پیگیری موضوع آموزش پرسنل رستوران‌‌های بین‌راهی در سطح استان و اتخاذ تمهیداتی در زمان تمدید پروانه رستوران‌ها منوط به گذراندن دوره‌های آموزشی پرسنل واحدهای متقاضی است.

نبیان با بیان اینکه کمیته‌ها با‌لطبع نمونه‌هایی از این دست را باید متذکر شوند تا موارد نقص را مرتفع کنیم، اظهار کرد: بدیهی‌است هر کمیته کارشناسانه‌تر و مشرف‌تر از سایرین می‌توانند حوزه تحت پوشش خود را رصد کنند و نواقص را به ما ارائه کنند.

رونق مطلوب بازار مازندران طی ایام نوروز
وی ادامه داد: ما قوت‌ها را می‌دانیم و بنا این است که ضعف‌ها را بر طرف کنیم، ما باید خودمان این نقاط را بیابیم و اصلاحشان کنیم.

جانشین ستاد خدمات سفر مازندران در پایان گفت: طی ایام نوروز، آورده‌های خوبی نصیب استان شد و رونق بازار ما در این ایام خیلی خوب بود.

» برچسب ها :



مطالب مشابه


مطالب تصادفی

Go to TOP
طراحی و پیاده سازی : کیمیا سامانه
داده پرداز کیمیا