رستوران‌ها، تالارها، خبازی‌ها و مطب‌ها در صدر بیشترین درگیری کرونایی
استاندار مازندران در جلسه ستاد استاني مقابله با ويروس کرونا:

رستوران‌ها، تالارها، خبازی‌ها و مطب‌ها در صدر بیشترین درگیری کرونایی

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">استاندار مازندران با بیان اینکه با بیان اینکه سرعت انتشار ویروس جدید در موج پنجم کرونا زیاد است، گفت: مکان&zwnj;هایی مانند سوپر مارکت&zwnj;ها، رستوران&zwnj;ها، نانوایی&zwnj;ها و مطب&zwnj;ها در حال حاضر بیشترین درگیری کرونایی را دارند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ احمد حسین‌زادگان در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه سرعت انتشار ویروس جدید در موج پنجم کرونا زیاد است، اظهار کرد: خوشبختانه به اندازه کافی در این حوزه تجربه وجود دارد و دستور العمل و پروتکل‌های بهداشتی هم ابلاغ شده است که می‌توان با همراهی مردم، اصناف و دستگاه‌های متولی نسبت به کنترل موج پنجم کرونا امیدوار بود.

وی افزود: نگرانی‌ها بابت سفرها و دورهمی‌ها است؛ لذا اولویت ما، مکان‌هایی مانند سوپر مارکت‌ها، رستوران‌ها، نانوایی‌ها و مطب‌ها که بیشترین درگیری و اجتماع را دارند، می‌باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه کنترل نیروی انتظامی بر محدودیت سفرها طبق ابلاغیه ملی با جدیت دنبال شود، خاطرنشان کرد: جلسات ستاد شهرستانی و استانی کرونا در راستای اعمال الزامات یادشده نیز باید جدی گرفته شود.

حسین‌زادگان تاکید کرد: در طرح دریا‌ نیز شنا کردن ممنوع است و شهرهای نارنجی و قرمز ساحلی نیز این مساله باید جدی‌تر رعایت گردد؛ ورودی سواحل بنر نصب شود تا مسافرین و مردم از این امر اطلاع یابند.

وی ادامه داد: هلال احمر نیز دربرگزاری مانورهای مربوطه ورود پیدا کند و ورود به شهرهای قرمز ممنوع است که باید محدودیت‌ها اعلام شود و صدا و سیما نیز به صورت ویژه به این امر بپردازد.

استاندار مازندران اعلام کرد: با توجه به افزایش بار مصرف برق، اطلاع رسانی و تولید محتوای مناسب صورت گیرد تا استفاده از انرژی‌ها بهینه باشد و همچنین دانشگاه علوم پزشکی با همکاری دستگاه‌های مرتبط، نظارت‌ها را تشدید کند تا از این مرحله گذر کنیم.

حسین‌زادگان متذکر شد: سرکشی و بازدیدها توسط استاندار یا معاون سیاسی امنیتی استاندار با اولویت شهرهای قرمز انجام می‌گیرد و فرمانداران مسئولیت اصلی در شهرستان‌ها را بر عهده دارند.

وی یادآور شد: برپایی هرگونه مراسم و تجمعات، ممنوع و با متخلفین برخورد شود و در روستاها با کمک شورا و دهیاری‌ها نظارت‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه