نقش اصناف در تأمین امنیت اجتماعی پایدار بی‌بدیل است
فرمانده انتظامي جويبار:

نقش اصناف در تأمین امنیت اجتماعی پایدار بی‌بدیل است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">فرمانده انتظامی جویبار گفت: اصناف بیشترین ارتباط و برخورد را با مردم کشور دارند و می&zwnj;توانند پل ارتباطی قوی برای مجموعه&zwnj;های نظام با بدنه جامعه باشد و بتوانند خواسته و آرمان&zwnj;های نظام را به جامعه انعکاس دهند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ غلام‌رضا جعفری در همایش اصناف و امنیت عمومی شهرستان جویبار با بیان اینکه نقش اصناف در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل بود اظهار کرد: حاصل تلاش این قشر زحمتکش تقدیم 23 شهید به انقلاب اسلامی در شهرستان جویبار بود.
 
وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین جمعیت صنفی کشور اصناف هستند تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی نیز اصناف بیشتر از سایر قشرها مشارکت‌ تأثیرگذار در کشور داشته است.
 
فرمانده انتظامی جویبار خاطرنشان کرد: اصناف بیشترین ارتباط و برخورد را با مردم کشور دارند و می‌توانند پل ارتباطی قوی برای مجموعه‌های نظام با بدنه جامعه باشد و بتوانند خواسته و آرمان‌های نظام را به جامعه انعکاس دهند.
 
جعفری با بیان اینکه نقش اصناف در تأمین امنیت اجتماعی پایدار بی‌بدیل است تأکید کرد: اصناف در حوزه‌های مختلف دارای اتحادیه هستند که در هرکدام از آن‌ها برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری داشته باشیم مطمئاً نتیجه خوبی را حاصل کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه برخی از شهروندان گلایه‌مند از اجرای نشدن « حد» هستند اظهار کرد: عده‌ای از مغازه‌داران برخی از وسایل مغازه را در پیاده‌رو می‌گذارند که هم حقوق شهروندان را ضایع می‌کند و هم شرایط را برای سرقت فراهم می‌کند و اجرای مجازات «حد» 20 شرط دارد که یکی از شرط‌ها این است که مال باید در حرز مناسب باشد که اگر در حرز مناسب نباشد امکان اجرای «حد» نیست.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه