حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران در ششمین جلسه ستاد یادواره شهدای اصناف ساری
اختصاصي/ مازند اصناف گزارش مي دهد

حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت مازندران در ششمین جلسه ستاد یادواره شهدای اصناف ساری

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">ششمین جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای اصناف ساری با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در اتاق اصناف ساری برگزار شد.<br /> </span></p>

به گزارش خبرنگار مازند اصناف؛ ششمین جلسه ستاد برگزاری یادواره شهدای اصناف ساری با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در اتاق اصناف ساری برگزار شد.



بر اساس این گزارش، در بخشی از این نشست، عباس رمدانی رئیس اتاق اصناف ساری با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، به بیان گزارشی مبسوط از روند برگزاری جلسات قبلی و همچنین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری مراسم تجلیل از شهدای شامخ اصناف ساری پرداخت.

 


این گزارش حاکی است محمد محمد پور نیز با تاکید بر لزوم برگزاری یادواره های شهدا در شهرهای استان، تصریح کرد: هر قدمی که برای شهدا گرفته می شود، با نظر و نگاه ویژه شهداست و باید اقدامات درنظر گرفته از هر لحاظ دقیق و با کیفیت باشد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ضمن تقدیر از ستاد برگزاری یادواره شهدای ساری خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در هر سال، شاهد برگزاری هرچه بهتر این یادواره ها در استان باشیم. .

گفتنی است یادواره شهدای اصناف ساری در هشتم بهمن ماه سال جاری، از ساعت 9 الی 11 با مداحی اسماعیل نجفی و سخنرانی حجت الاسلام گواهی، در حسینیه عاشقان کربلا واقع در میدان امام، خیابان جام جم، جنب سپاه ناحیه ساری، برگزار می شود.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه