جشنواره مرکبات و آئین شب یلدا به‌صورت یکپارچه برگزار می شود
فرماندار قائمشهر:

جشنواره مرکبات و آئین شب یلدا به‌صورت یکپارچه برگزار می شود

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">فرماندار قائمشهر گفت: جهت جلوگیری از موازی کاری در شهرستان، جشنواره پرتقال،جشنواره مرکبات و آئین شب یلدا را بصورت یکپارچه در محل نمایشگاه بین اللملی شهرستان قائمشهر برگزار می نماییم.<br /> </span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ مهدی محمدی فرماندار قائمشهر گفت: قائمشهر بعنوان یکی از تولیدکنندگان برتر پرتقال در ایران می باشد که به همین دلیل می خواهیم جشنواره مرکبات را برای قائم شهر سند بزنیم.

فرماندار قائم شهر اظهار داشت : جهت جلوگیری از موازی کاری در شهرستان، جشنواره پرتقال،جشنواره مرکبات و آئین شب یلدا را بصورت یکپارچه در محل نمایشگاه بین اللملی شهرستان قائمشهر برگزار می نماییم.

این مسئول گفت : در این نمایشگاه و جشنواره تمامی مراحل کاشت، داشت و برداشت به مردم و باغداران آموزش داده خواهد شد ، از تجهیزات و ادوات کشاورزی و همچنین تاریخچه مرکبات و چگونگی ورود آن به مازندران به معرض نمایش خوایم گذاشت.

وی در خاتمه گفت: ما به دنبال ایجاد نشاط برای مردم هستیم ولی نباید اجازه بدهیم ابتذال ،آسیب و صدمه ایی به مراسم و برنامه های مان بزند و می خواهیم به همگان نشان دهیم که با دید و نگاه اسلامی می توان جشنواره هایی توام با نشاط و شادابی ایجاد کرد .

قائم انلاین


ارسال دیدگاه