7 واحد تولیدی صنعتی در مازندران بهره برداری می شود

7 واحد تولیدی صنعتی در مازندران بهره برداری می شود

<p><span style="font-size: larger;">&nbsp;به مناسبت گرامیداشت روز صنعت، معدن و تجارت هفت واحد تولیدی صنعتی با اعتبار ۱۰۰میلیارد تومان در سطح مازندان بهره برداری می شود.</span></p>

به گزارش مازنداصناف محمد محمدپور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در مراسم افتتاح شرکت حاصلخیزان شمال بخش رودبست بابلسر یکی از راههای توسعه استان را حمایت از سرمایه گذاران دانست و اظهار داشت: در حل مشکلات واحدهای تولیدی هم دستگاه های اجرایی و هم بانک ها باید خود را مالک فرایند دانسته و نسبت به رفع نارسایی هایی موجود اقدام کنند.

وی تکیه بر توان داخلی، استفاده از ظرفیت ها و نیروی درونی را رهگشای بسیاری از مشکلات دانست و به اهمیت اشتغال پایدار و ترویج فرهنگ کارآفرینی تاکید کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به مشکلات کم آبی استان بیان کرد: جایگزینی کود آلی به جای کود شیمیایی می تواند تا ۵۰درصد از مصرف آب بکاهد.

محمدپور با اشاره به افتتاح و بهره برداری از هفت واحد تولیدی صنعتی در سطح استان به مناسبت گرامیداشت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: این واحدها با سرمایه گذاری ۱۰۰میلیارد تومان به بهره برداری رسید و برای ۳۰۰نفر نیز اشتغال زایی شده است.


مهر



ارسال دیدگاه