ورود کالاهای خارجی مغایر طرح اقتصاد مقاومتی است
امام جمعه زيراب سوادکوه:

ورود کالاهای خارجی مغایر طرح اقتصاد مقاومتی است

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">امام جمعه زیراب سوادکوه بر لزوم اجرای شاخص&zwnj;های اقتصاد مقاومتی در جامعه تأکید کرد و گفت: ورود کالاهای خارجی مغایر طرح اقتصاد مقاومتی است.</span></p>

به گزارش مازنداصناف حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به برکات ماه رمضان و لزوم استفاده بهینه از آن به اثرات توبه در زندگی اشاره کرد و بیان داشت: توبه از نعمت‌های الهی است که وجود آن باعث تعالی بشر و جلوگیری از زمین‌گیر شدن افراد گناهکار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم اجرای شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه، افزود: ایران با حدود 80 میلیون نفر جمعیت هجدهمین کشور پر‌جمعیت دنیا است و بازار مصرف عظیمی برای کالا‌ها و خدمات به‌شمار می‌رود.

امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه آمار‌های مختلف بیانگر ورود گسترده کالاهای خارجی در بازار ایران است به اهداف و رسالت‌های طرح اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطر نشان کرد: برخی برنامه‌ها و واقعیت‌های اقتصادی جامعه در مسیر اقتصاد مقاومتی نیست.

رضایی خواستار تلاش مسئولان برای توسعه اقتصاد مقاومتی و بستر‌سازی لازم برای حمایت از بازار داخلی شد و گفت: نقش چین از نفوذ 10 میلیون دلاری در اوایل دهه 80 به حدود یک‌میلیارد دلار در سال گذشته افزایش یافته است.


فارس


ارسال دیدگاه