امکان درآمد 500 میلیون دلاری از تجارت بین ایران و مکزیک
نايب رئيس اتاق بازرگاني مازندران مطرح کرد

امکان درآمد 500 میلیون دلاری از تجارت بین ایران و مکزیک

<p style="text-align: justify;"><span style="font-size: larger;">نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه بازرگانان بهترین نقش را در تبادل تجاری دارند، گفت: ما می&zwnj;توانیم با گسترش ارتباطات تجاری بین ایران و مکزیک در سال درآمد 500 میلیون دلاری داشته باشیم.</span></p>

به گزارش مازند اصناف، امیر میران در نشست سفیر ایالات متحده مکزیک با اعضای اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران در چالوس، اظهار کرد: ارتباطات بین تجار و بازرگانان دو کشور ایران و مکزیک می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اقتصادی و بازرگانی باشد.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در شرایط تحریم قرار دارد، افزود: بازرگانان بهترین نقش را در تبادل تجاری دارند و ما می‌توانیم در سال درآمد 500 میلیون دلاری از این بخش داشته باشیم که با گسترش ارتباطات تجاری بین مکزیک و ایران این رقم می‌تواند قابل افزایش باشد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران خاطرنشان کرد: مازندران بستر مناسبی از نظر گردشگری و کشاورزی دارد و طبیعت این استان، طبیعتی خاص است که جنگل آن تنها بازمانده جنگل از عصر یخ‌بندان است.

میران تصریح کرد: بسیاری از محصولات استان در حال صادرات به دیگر کشورهای اروپایی است که همه این موفقیت‌ها مرهون تلاش و زحمات بازرگانان مازندران است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مازندران اظهار کرد: اکنون از فرصتی که پیش آمد تا تبادلات تجاری و بازرگانی بین ایران و مکزیک انجام شود نهایت سعی خود را به‌کار می‌گیریم تا بازرگانان مازندران نقش پررنگ‌تر و موفق‌تری در این حوزه داشته باشند.

وی در پایان عنوان داشت: در نشست‌های بعدی با تجار مکزیکی در مازندران نسبت به معرفی ظرفیت‌ها در زمینه مبادلات تجاری و بازرگانی بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

در پایان این نشست هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی اتاق بازرگانی مازندران به سفیر ایالات متحده مکزیک اهدا شد.

 

فارس


ارسال دیدگاه