ال جی 4 پرو با بدنه‌ فلزی در راه است

ال جی 4 پرو با بدنه‌ فلزی در راه است

<p><span style="font-family: Tahoma;">در ماه&zwnj;های گذشته خبرهایی مبنی بر معرفی گوشی هوشمند بالا&zwnj;رده&zwnj;ی دیگری توسط الجی در نیمه&zwnj;ی دوم سال میلادی جاری منتشر شده بودند. خبرگزاری کره&zwnj;ای ET امروز گزارش کرده که این گوشی جی ۴ پرو نامیده خواهد شد و احتمالا بدنه&zwnj;ای فلزی خواهد داشت.</span></p>

به گزارش مازند اصناف، خبرگزاری ای‌تی مدعی است که الجی، جی ۴ پرو را از بدنه‌ای فلزی خواهد ساخت تا آن را از گوشی جی ۴ خود متمایز کنند، چرا که جی ۴ از پلاستیک ساخته شده و امکان استفاده از قاب پشتی چرمی نیز در آن وجود دارد. با این حال عده‌ای از افرادی که در شرکت الجی کار می‌کنند، معتقد هستند باید بدنه‌ی فلزی را در گوشی‌هایی که کمتر شناخته شده‌اند امتحان کرد و پس از رفع ایرادات این بدنه را وارد طراحی گوشی‌های بالارده و پرچم‌داران این شرکت کرد.



یکی از مشکلاتی که الجی با آن دست و پنجه نرم می‌کند این است که فلز و پروسه‌ی پردازش آن هزینه‌ی بالایی دارد. الجی در حال حاضر از اپل و سامسونگ که گوشی‌های پرچم‌دار با بدنه‌ی فلزی تولید می‌کنند، فروش کمتری دارد و بالا بردن هزینه‌ی تولید محصولات می‌تواند سود این شرکت را کاهش دهد.


علاوه بر بدنه‌ی فلزی، مشخص نیست که دقیقا چه ویژگی به این گوشی جدید اضافه خواهد شد تا بتواند آن را تبدیل به گوشی‌ حرفه‌ای کند. اگر به نسخه‌ی الجی جی پرو ۲ در سال گذشته دقت کنیم، می‌بینیم که دارای صفحه‌ای ۵.۹ اینچی است پس انتظار داریم جی ۴ پرو نیز صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به جی ۴ داشته باشد. احتمال می‌رود الجی با اضافه کردن قلم استایلوس به این گوشی قصد رقابت با نوت ۵ سامسونگ را داشته باشد.



چون الجی تصمیم قطعی در مورد این گوشی و نام آن نگرفته است نمی‌توان از اطلاعات مذکور مطمئن بود اما امیدواریم در طی روز‌های آینده خبرهای بیشتری در مورد این گوشی دریافت کنیم.

 

 

 

منبع: صبحانه


ارسال دیدگاه