برداشت سود 7 هزار تومانی قصابان به گرانی گوشت دامن زد

برداشت سود 7 هزار تومانی قصابان به گرانی گوشت دامن زد

<p><span style="font-family: Tahoma;">مدیرعامل مرکز همکاری&zwnj;های امور دام با بیان اینکه قصابی&zwnj;ها برای فروش هر کیلوگرم گوشت قرمز 7 هزار تومان سود برای خود در نظر می&zwnj;گیرند که رقم زیادی ...</span></p>

به گزارش مازند اصناف، مدیرعامل مرکزهمکاری‌های امور دام با بیان اینکه قصابی‌ها برای فروش هر کیلوگرم گوشت قرمز 7 هزار تومان سود برای خود در نظر می‌گیرند که رقم زیادی است گفت: گوشت در ماه مبارک رمضان گران نمی‌شود.



ناصر استاد احمدی درگفت‌وگویی با بیان اینکه  قیمت گوشت قرمز در آستانه ماه رمضان تغییری نداشته است، افزود: در حالی متوسط قیمت گوشت قرمز در بازار مصرف 30 هزار تومان به فروش می‌رسد که قیمت عمده این محصول درب کشتار گاه 23 هزار تومان است و این محصول با سود زیادی توسط خرده فروشان به فروش می رسد.


مدیر عامل مرکز همکاری‌های امور دام ادامه داد:  سود 35 تا 40 درصدی خرده فروشان گوشت قرمز بدعت نامناسبی است که از گذشته وجود داشته است اما در حال حاضر که قیمت این محصول بالا است فاصله 7 هزار تومان این محصول بیشتر خود را نشان می‌دهد.



وی تصریح کرد:متوسط قیمت گوساله زنده پرواری آماده کشتار 450 کیلو گرمی 11 هزار تومان است که بعد از ذبح و استخوان گیری به قیمت 23 هزار تومان در اختیارقصابی ها قرار می‌گیرد.


 

افزایش 20 درصدی واردات گوشت قرمز در دو ماه ابتدای سال


استاد احمدی تاکید کرد:بر اساس آمار گمرک وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل بازار، در دوماه ابتدای سال اجازه واردات 20 هزار تن گوشت قرمز را داده  که در مقایسه با مدت مشابه  سال گذشته افزایش 20 درصدی داشته است.



مدیر عامل مرکز همکاری‌های امور داد اظهار داشت: به طور معمول میزان تقاضا درماه مبارک رمضان به گونه ای نیست که تغییری در قیمت این محصول دربازار مصرف داشته باشد.




منبع: ایران جیب


ارسال دیدگاه