درز مشخصات هوآوی Honor 7

درز مشخصات هوآوی Honor 7

<p> <div style="margin-bottom: 10px;" class="subtitle"><span style="font-family: Tahoma;">هر چه زمان بیشتری می&zwnj;گذرد اطلاعات بیشتری از Honor 7 منتشر می&zwnj;شود. پس از انتشار این شایعه که Honor 7 از دو گونه برخوردار خواهد بود، حالا در تصویری جدید از یک بنچمارک می&zwnj;توانیم مشخصات یکی از گونه ها را ببینیم.</span></div> </p>

به گزارش مازند اصناف،  این تصویر شماره مدل PLK-AL10 را نشان می‌دهد که تا الان می‌دانیم مربوط به Honor 7 است. این گوشی از چیپ ست HiSilicon Kirin 935،ا4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره می برد. از آنجایی که میزان حافظه داخلی کاملاً یکسان با ظرفیت اسمی است، مشخص است که کسی آنها را تایپ کرده و توسط سیستم عامل اندازه‌گیری نشده‌اند. شایعات حاکی از احتمال وجود یک نسخه ضعیف‌تر با 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشند.

 

 

رزولوشن صفحه نمایش 1920 در 1080 پیکسل است که در شایعات گذشته نیز به آن اشاره شده بود. همچنین ابعاد این صفحه نمایش مشخص نیست و تنها حدس می‌زنیم صفحه‌ی Honor 7  پنج اینچی باشد.




 


این گوشی از اندروید 5.1 به همراه رابط کاربری EmotionUI 3.1 برخوردار خواهد بود و انتظار می‌رود در ماه جولای با قیمت 400 الی 435 دلار عرضه شود. همچنین نسخه ارزان قیمت‌تر آن نیز 320 دلار قیمت خواهد داشت.

 

 

 

منبع: صبحانه



ارسال دیدگاه