برای ارتقا به ویندوز 10 آماده شوید+تصاویر

برای ارتقا به ویندوز 10 آماده شوید+تصاویر

<p><span style="font-family: Tahoma;">در سراسر جهان کاربران فعلی ویندوز نسخه های 7 و 8 آیکون جدیدی را در بخش ابزار مشاهده خواهند کرد. این آیکون به کاربران اجازه می دهد تا برای دریافت نسخه رایگان ویندوز 10 از همین الان اقدام کنند.</span></p>

به گزارش مازند اصناف، هنگامی که شرکت مایکروسافت اولین بار اعلام کرد ویندوز 10 برای کاربران نسخه های 7 و 8 راییگان خواهد بود افراد بسیاری این موضوع را باور نکردند، اما این شرکت از همین امروز به کاربران اجازه می دهد تا برای دریافت ویندوز جدید آماده شوند.



کلیک کردن بر روی این آیکون صفحه جدیدی را برای شما باز می کند که در آن به شما گفته می شود با رزرو ویندوز 10 می توانید در هنگام انتشار آن در سریع ترین زمان نسخه جدید ویندوز را در دستگاهتان نصب کنید.



مایکروسافت اعلام کرده است که این نسخه از ویندوز در تاریخ 29 ژوئیه وارد بازار می شود. کاربرانی که نسخه اصلی ویندوزهای 7 و 8 را در اختیار دارند می توانند به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای سیستم عامل دستگاه خود را به روز کنند.



ویندوز 10 مایکروسافت قرار است تغییرات بسیاری را در طراحی خود ببیند، کاربرانی که از منوی استارت ویندوز 8 ناراضی بودند می توانند خوشحال باشند که نسخه 10 بار دیگر از منوی معمول استفاده خواهد کرد. علاوه بر این قرار است تا نسخه جدید مرورگر اینترنی و منشی مجازی کورتانا نیز در این سیستم عامل مود استفاده قرار گیرند.



 

 



منبع: بازار خبر



ارسال دیدگاه